A/N: Part ni pahamkan btul²..sye mls nk terng blik nnti sbb ade part yg hilang mase sye buat so mase kne buat balik sye lupe jln cite. Wattpad ni ha babi sgt. Anjeng tol. Srry curse.😈
" Aku dah agak!" Terkejut Jimin dengan keberadaan Yoongi dibelakangnya.
" Apa salah aku?" Tanya Jimin seperti tak tahu apa-apa.
" Kau tak payah nak berlakon. Aku dah tau semuanya." Yoongi mengetap gigi menahan geram.
" Apa salah aku? Aku just letak seasoning powder je." Jimin keluarkan botol kecil dari dalam poket seluar dia kemudian dihala pada Yoongi.
Yoongi yang memandang botol kecil tu tergelak sinis.
" Okay Kalau kau betul letak seasoning powder dalam ramen tu aku nak kau makan sekarang depan aku." Cabar Yoongi. Jimin mengetap gigi menahan geram.
" Asal tak berani?" Perli Yoongi.
Jimin dengan geram mengambil mangkuk ramen dan membalingnya pada Yoongi yang nasib baik sempat elak.
" Aku dah agak kau dalang semua ni!"
" HHAHAHAHA Asal kau tak caya?" Jimin tergelak besar.
" Aku mati-matian Jhope dalang semua ni. Rupanya kau!" Marah Yoongi.
" Jhope? HAHAHAHA kau gurau eh? Jhope nak buat benda ni semua? Dia nampak cicak pun lari lintang pukang." Perli Jimin.
" Kenapa! kenapa kau buat semua ni!"
" Kenapa? HAHAHAHA KAU MEMANG BODOH! SAMA MACAM YANG LAIN!"
Yoongi mengenggam kuat kolar baju Jimin.
" Kau! Kau memang setan!" Cengkaman pada baju dilepaskan Yoongi bila Jimin ludah tepat kena mukanya.
" Erh! Ada hati nak pukul aku baru ludah skit dah kecut!"
" PARK JIMIN!"
BANG!
" Argh!" Yoongi jatuh atas lantai sambil mengerang kesakitan memegang bahu kirinya yang berdarah.
PAK!
" Arghh! J-Jimin!" Yoongi mengetap gigi menahan geram. Bahu kirinya dipijak kuat.
" Kau tahu kan aku yang bunuh Jhope?! HAHAHA." Yoongi menatap Jimin benci.
" SETAN KAU! PARK JIMIN!" Jimin menendang kuat perut Yoongi. Jimin cangkung di hadapan Yoongi dan menarik rambut Yoongi.
" Kalau kau nak tahu Jungkook aku yang bunuh." Mata Yoongi bulat sempurna. Tidak disangka selama ni dia protect orang yang salah.
" BABI KAU!" Yoongi cuba melawan tapi malangnya gengaman tangan Jimin pada rambutnya lebih kuat.
" KENAPA! KENAPA KAU!"
Jimin senyum sinis.
Flashback....
3 bulan sebelum kematian Jin
" Park Jimin. Kenapa awak tak buat pemeriksaan doktor dulu?" Doktor merenung Jimin yang tundukkan kepala pandang gambar X-Tray.
YOU ARE READING
[C] Let Me Go
Mystery / ThrillerS1 & S2 " Sekarang kita tenang. Kita pecah dua. Kau dan Jimin cari dalam dorm. Aku dan V try cari luar kawasan dorm" - suga " Hyung. Klau tak jumpa?" - jungkook " Kita report polis" - suga ' Please let me go' Highest Rank #12 in Fantasy ...