Author pov
" OMMA!!!"
Dengar jimin menjerit semua bangun kearah Jimin.
" HOSEOK!!!!"
.............................................
" Mian..buat korang risau kat aku. Aku pun tak tau aku kat mana. Aku sedar je korang dah takda jadi aku keluar cari korang kat sekitar kawasan rumah ni"
" Boleh kau cerita kat kami apa yang jadi sebenarnya kat jungkook?"
" ...."
" JAWABLAH HOSEOK!!!"
" Sabar hyung."
Jimin cuba menenangkan suga yang kian membara api kemarahannya.
" SABAR APA LAGI!! KAU TAU TAK JUNGKOOK DAH NYAWA² IKAN KAT DALAM WAD TU!"
" Ya. Kami tau tu hyung. Cuba bawa bertenang hyung. Hoseok pun tak tau apa jadi kan"
" GEOJITMAL!!!DIA TIDUR SEBELAH JUNGKOOK MUSTAHIL TAK TAU!!"
Jhope memandang suga tanpa reaksi seolah-olah takda kaitan dengannya.
Suga masuk biliknya dan menghempas pintu bilik dengan kuat.
" Hoseok. Abaikankanlah suga tu. Dia stress sekarang ni lagi² dengan keadaan jungkook"
" Takpe joon. Aku tak marah pun. Aku pun tak tau apa yang jadi. "
" V teman aku gi market beli barang dapur. "
" Er..suga hyung cam mana?"
" Takpa V. Biar aku yang pujuk suga. Kau pergi jelah dengan Namjoon"
" Nae"
Suga pov
Air mataku mengalir ke pipi. Minda aku kusut fikirkan masalah sekarang ni.
knock~knock~
" Nugu?"
" Hoseok"
" Apa kau nak?!"
" Hyung. Mianhae"
" Leave me alone!"
" Nae"
Aku menangis lebih kuat sampai bawah mataku bengkak.
Suara Hoseok dari luar hilang buat keadaan bilik aku kembali sunyi sepi.
Selang beberapa saat aku terlena.Seorang namja keluar dari bangunan menuju ke van. Ada lima namja dalam van sedang tersenyum memandangnya. Hanya seorang yang lena dibuai mimpi.
Aku?
Macam mana aku boleh tido kat dalam van tu?" Jin hyung. Lambatnya apa hyung buat kat dalam tu?"
" Ani..hyung cari camera polaroid ni"
Namja yang keluar dari bangunan tadi Jin. Kim seok jin?
" Hyung palli naik. Tak sabar ni"
" Nae. Eh mana yoongi?"
" Kat belakang tu tido"
Jin mengambil tempat disebelah Yoongi. Jin mengeluarkan camera polaroidnya dan mula mengambil gambar mereka dan juga yoongi yang lena tido.
" We are here"
Kelihatan sebuah pantai. Mereka berebut-rebut berlari keluar dari van menuju ke pantai. Yoongi masih lagi dibuai mimpi. Jin menghampiriku dan memgoncang perlahan bahunya.
YOU ARE READING
[C] Let Me Go
Mystery / ThrillerS1 & S2 " Sekarang kita tenang. Kita pecah dua. Kau dan Jimin cari dalam dorm. Aku dan V try cari luar kawasan dorm" - suga " Hyung. Klau tak jumpa?" - jungkook " Kita report polis" - suga ' Please let me go' Highest Rank #12 in Fantasy ...