Mesti korang keliru kan mana satu jin dan seokjin. Mula² baca memang keliru kalau dah lama² tu faham lah. Kalau masih tak faham ni info nyer..huhuuhu👇
★Evil kim seok jin<
- Kim seok jin / jin hyung
- Kim seokjin dikawal oleh si 'dia' untuk bunuh ahli bts yang lain. Hanya 50% memori yang ada dalam mindanya. Lagi 50% ada pada ghost seokjin. Tak ingat siapa yang bunuh dia kecuali digabungkan kembali rohnya dalam badannya.
❤Ghost kim seok jin <
- seokjin hyung.
- Boleh muncul bila² masa. Hanya orang yang sayang kim seokjin dengan tulus je boleh nampak. Jadi tak heran kan kenapa suga dan V boleh nampak. Ingatan hanya 50% sama seperti evil jin. Ingat pembunuhnya tapi merahsiakan dari BTS kerana takut nyawa mereka yang lain terancam kerana dia.
'Dia'
- Dirahsiakan indentiti
- Salah seorang ahli bts
- Pembunuh kim seokjin……………………………………
hohoho so pembunuh ada 2.
Jin: Author kenapa aku asyik dapat watak mati je?
me: *sengih* Sesuai kot ngan kau.
Jin: *Sedih* Dah banyak orang buat aku jadi watak mati je. Aku nak juga jadi hero. Ni asyik jungkook dengan taehyung je. Tau lah diorang muda aku tua. Bagilah aku watak hero. Bagi jungkook pula watak mati nyer. Aku nak jadi supersetar macam Lee minho.
Me: Bebel dah si jin bibir tebal ni -_-*
Jin: *pegang senduk* Apa kau kata!!
Me: *kecut jantung adeh* Takde apa.(ㅇ_ㅇ)
Jungkook: *tetiba muncul ntah dari mana* Sedar pun hyung ingat tak sedar yang diri tu dah tua.
Jin: *tendang jungkook then baling kuali kat muka jungkook*
Jungkook: *arwah*
Taehyung: *Ni lagi satu ntah muncul dari mana ntah* Author asal lambat update. Aku dah tak sabar nak berlakon ni!
Me: *buat muka seposen* Kesah plak aku. Kau ngan jin sama je tak pandai berlakon. Sapa suruh jadi pencuri
Taehyung&Jin:*blur*Huh! Pencuri apa?
Me: *Senyum sampai ke dalam hati suga* Pencuri hati aku.. Chia³.
Jin&Taehyung: *Tendang aku sampai masuk dalam hati Seokjin si bibir menggoda😝*
Me: *Arwah sebab dapat masuk hati abe seokjin*
Taehyung: *jerit* So sekarang author dah takda kita dah boleh berlakon bebas!!
BTS: Yeah!!
Me: *bangun dari mati* Eh mana boleh. Aku yang buat cite ni. Gaji korang aku potong sampai hbis.
Jin: Kau bukan dah mati ker? (ㅇ_0)
Me: Oh dah mati eh.. *mati balik*
Taehyung: Sorry ye reader! Author ni memang tak betul dah lepas kena tendang dengan kami tadi.
Jin: So lepas ni kitaorang yang ambil alih cerita ni no more author.
Me: *Andwaeee!! My ff.. ( ㅠ_ㅠ)*
Jimin: *kelip mata then tunjuk abs* Korang vote ye
Taehyung: *senyum menggoda* Comment juga..
YOU ARE READING
[C] Let Me Go
Mystery / ThrillerS1 & S2 " Sekarang kita tenang. Kita pecah dua. Kau dan Jimin cari dalam dorm. Aku dan V try cari luar kawasan dorm" - suga " Hyung. Klau tak jumpa?" - jungkook " Kita report polis" - suga ' Please let me go' Highest Rank #12 in Fantasy ...