"ဘယ္လိုပံုစံနဲ႔အခုလိုဟိုတယ္ထိလိုက္လာတာလဲ... သားေခတ္"
ဝတ္စံုတင္အိမ္ေနရင္းအဝတ္အစားနဲ႔ထြက္လာတာမဟုတ္... စီးလာတဲ့ဖိနပ္ကပါ အိမ္ေနရင္းစီးတဲ့ကြင္းထိုး Slipper... ဖိနပ္ဦးထိပ္ကိုပဲအၾကည္႕ပို႕ထားတဲ့သားငယ္ကိုေမးခြန္းစကားဆိုမိေတာ့... ေမြးစားအစ္ကိုရဲ႕သား ေဆြမ်ိဳးစပ္မည္ဆိုပါက တူေတာ္စပ္သူဦးငယ္ဆိုတဲ့အမည္နာမပိုင္ရွင္ကေျဖရွင္းခ်က္ေပးဖို႔ႀကိဳးစားေနတာမို႔ မင္းကိုေမးတာမဟုတ္ဘူးဆိုသည္႕သေဘာႏွင့္လက္ကာျပမိသည္... စီးပြားေရးကိုပဲအခ်ိန္ျပည္႕ေခါင္းထဲထည္႕ထားသူမို႔... သားသမီးေတြနဲ႔တရင္းတႏွီးမေနျဖစ္တဲ့အခါ... အရြယ္ရလာတဲ့အႀကီးႏွစ္ေယာက္ကနားလည္ေပးႏိုင္သည္ဟုယူဆလို႔ရေပမဲ့... ငယ္ငယ္ေလးကတည္းကကိုယ္နဲ႔နီးနီးကပ္ကပ္မေနရဘဲ သူ႕ေဖႀကီးတို႔လက္ေပၚမွာႀကီးျပင္းခဲ့ရတဲ့သားေခတ္နဲ႔ကေသြးေအးတာထက္ပိုတဲ့အေနအထား...
"ဦးငယ္ သားကိုထားသြားမွာစိုးလို႔... အျမန္လိုက္လာတာမို႔အဝတ္အစားမလဲခဲ့ရတာပါ"
"ဒါ Daddy အလုပ္ခြင္ဆိုတာသားသိတယ္မဟုတ္လား"
"ဟုတ္..."
"သားကလူတိုင္းကိုမသိေပမဲ့ ဒီမွာသားကိုသိတဲ့လူေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္... Daddy သားသမီးေတြကအခုလိုကေလးဆန္ဆန္ Daddy အလုပ္ခြင္ထဲလိုက္လာတာမ်ိဳးမလိုခ်င္ဘူး... တစ္ခ်ိန္က်ရင္ဒီဟိုတယ္ကိုသားတို႔ကိုယ္တိုင္ဦးစီးရမွာ... အဲဒီအခ်ိန္က်ကေလးဆန္တယ္ဆိုၿပီးသားအေပၚလူေတြမယံုၾကည္ရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ..."
"သားကအခုမွကေလးပဲရွိေသးတာကို... လူႀကီးျဖစ္လာတဲ့အခ်ိန္က်လူေတြသားကိုယံုၾကည္လာမွာေပါ့"
"အဲလိုယံုၾကည္ခံရဖို႔အခုကတည္းက ကေလးမဆန္သင့္ေတာ့ဘူး သားေခတ္"
"Daddy ကလည္း..."
စိတ္႐ႈပ္သလိုေလးညည္းညည္းညဴညဴေျပာကာ လည္ပင္းသားေတြကိုပြတ္သပ္ေနတဲ့သားေခတ္...
"အိမ္ဝင္ပို႔ထားခဲ့ ေခၚမသြားနဲ႔..."
စကားအသြားအလာအရဘာကိုဆိုလိုတာမွန္းသေဘာေပါက္လြယ္တဲ့သားေခတ္ကေတာ္စပ္မႈကိုေရရြတ္သည္...