Part-16

5.7K 544 31
                                    

"ဘယ္လိုသေဘာရလဲ ေျမးႀကီး... ဘြားဘြားကေတာ့စီစဥ္ခ်င္ၿပီ..."

ေလလႈိင္းထဲကတစ္ဆင့္ျဖတ္သန္းလာတဲ့ ဘြားဘြားရဲ႕စကားသံ... ျငင္းဆန္ခ်င္ေပမဲ့ကိုယ္ဆိုတာဘယ္တုန္းကမွလူႀကီးေတြစိတ္ဆင္းရဲေအာင္မလုပ္ဖူးတဲ့သူ...

"ဘြားဘြားတို႔သေဘာပါ..."

တစ္သက္လံုးေပါင္းသင္းေနထိုင္သြားရမဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ကို ကိုယ့္သေဘာကိုယ့္ဆႏၵတစ္စံုတစ္ရာမပါဘဲစကားတစ္ခြန္းတည္းနဲ႔ေခါင္းညိတ္လက္ခံမိသည္...

"ဦးငယ္... သားေရခ်ိဳးေတာ့မယ္"

"ေျမးေခတ္ေလးအသံလား... ေက်ာင္းကျပန္ေရာက္ၿပီလား"

ေနပူထဲကျပန္လာလို႔ေရမခ်ိဳးပါေသးနဲ႔ဦးဆိုတာကိုပူတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ဖုန္းေျပာေနတာကိုအခြင့္ေကာင္းယူကာေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္ဖို႔လုပ္ေနတာမို႔...

"ဟုတ္တယ္ ဘြားဘြား အခုပဲေက်ာင္းကႀကိဳလာတာ... ကြ်န္ေတာ္ေနာက္မွျပန္ဆက္လိုက္မယ္ေနာ္..."

"ေအးေအး... ေျမးေခတ္ကိုဘြားဆီဖုန္းဆက္ဖို႔ေျပာလိုက္ဦး..."

စကားမဆံုးခင္ျပတ္ေတာက္သြားေသာဖုန္းCallတစ္ခု... သားေခတ္ဆိုတဲ့စိတ္ပူႀကီးစြာေခၚေနတဲ့အသံ... ေျမးႀကီးကိုအိမ္ေထာင္ခ်ေပးမယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းသားေခတ္ကိုအေလာတငင္မေျပာဖို႔အႀကံေပးလာတဲ့သားႀကီး... ငယ္တုန္းမို႔သံေယာဇဥ္တြယ္တာလြန္းမကတြယ္တာေနတာပါလို႔လြယ္လင့္တကူသတ္မွတ္မိသည္...

"သားေခတ္... မခ်ိဳးရေသးဘူး... ေရမထိရေသးခင္ျပန္ထြက္လာ..."

ေရခ်ိဳးခန္းတံခါးေလာ့ခ္ခ်သြားၿပီမို႔ အျပင္ကေနအေလာႀကီးစြာတားျမစ္မိသည္...

"သားေခတ္... ဦးငယ္ေျပာတာၾကားလား..."

ပြင့္ဟလာတဲ့ေရခ်ိဳးခန္းတံခါးေနာက္မွာ အေပၚပိုင္းဗလာနဲ႔ေက်ာင္းလံုခ်ည္နက္ျပာကိုခပ္တိုတိုဝတ္ထားတဲ့ကေလး... တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားေတာင္ျဖစ္ေနၿပီကိုကေလးဆန္ခ်င္ေနေသးတဲ့ေကာင္ေလးကိုအသည္းယားမိသည္...

"သား ပူလွၿပီ..."

"ပူလည္းခဏေနဦး..."

ခႏၶာကိုယ္ကိုေစ့စပ္စြာၾကည္႕ၿပီးသကာလ... ေခြ်းတိတ္ၿပီဆိုတာေသခ်ာမွ...

ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္Where stories live. Discover now