Part-15

6.1K 665 26
                                    

"အဲဒါဆို ဒီေန႔ဆင္းရမွာေပါ့..."

"အင္း ဒီေဆးကုန္ရင္ဆင္းလို႔ရၿပီတဲ့..."

ေဆးသြင္းထားရတဲ့လက္တစ္ဖက္ကိုေျမွာက္ျပရင္းဇြဲထက္ကိုဝမ္းသာအားရစကားဆိုေနတဲ့သားေခတ္...

"သားေခတ္... ပိုက္ေခါက္သြားမယ္ေလ..."

စိတ္ပူစြာဟန္႔တားလိုက္တဲ့စကားမဆံုးခင္အပ္ပိုက္ကိုၾကည္႕မိေတာ့... ပိုက္ထဲျပန္စီးဝင္စျပဳေနတဲ့ေသြးစတစ္ခ်ိဳ႕...

"ျမင္လားေသြးေတြစိမ့္ေနၿပီ... ၿပီးမွနာပါတယ္ဆိုၿပီးမေအာ္နဲ႔..."

"ဦးငယ္ကလည္း..."

မ်က္လႊာခ်ကာႏႈတ္ခမ္းလႈပ္႐ံုေလးေရရြတ္သံ... ဒီလူရင္ဘတ္ထဲမွာေတာ့မီးရထားဆယ္စင္းမကခုတ္ေမာင္းသြားသလို... ဆံပင္ပါးပါးအိအိေလးေတြကိုသပ္တင္ေပးရင္း...

"ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေန... ေဆးကမက်ခ်င္ေတာ့ဘူး... ဦးငယ္ဆရာမသြားေခၚဦးမယ္..."

"ဟုတ္..."
.
.
.
"ဆရာမ... ျမန္ျမန္ကုန္ေအာင္တစ္ခါတည္းနဲ႔အမ်ားႀကီးခ်ေပးပါလား..."

"ဟင္..."

ေလခိုလို႔ေဆးရည္က်မလာတဲ့ဒရစ္ပုလင္းကိုကိုင္တြယ္ရင္း သူ႕အခ်ိန္အဆနဲ႔သူက်လာဖို႔ႀကိဳးစားေနတဲ့ Nurse မေလးကိုဆရာဝင္လုပ္ေနတာမို႔...

"သားေခတ္..."

"သားကေၾကးအိုးစားခ်င္လွၿပီဟုတ္တာ..."

ဘာမွမေျပာရေသးခင္အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြအရင္ေပးလာတဲ့သူ... ဆရာမေလးကသေဘာတက်ရယ္ရင္း...

"ေဆး႐ံုကဆင္းရင္ဦးဦးကေၾကးအိုးလိုက္ေကြ်းမယ္ေျပာထားလို႔လား..."

"ဟုတ္... ဒါႀကီးျဖဳတ္ခ်င္လွၿပီ..."

အပ္တပ္ထားတဲ့လက္ကိုၾကည္႕ရင္း မ်က္ႏွာေလး႐ံႈ႕ကာေျပာေနတဲ့ပံုေလးကသနားစရာျဖစ္ေနတာမို႔...

"ခဏေလးပါသားေခတ္ရယ္ လိမ္မယ္တယ္ေလ... Beauty and the Beast ၾကည္႕ခ်င္တယ္ဆို... ေၾကးအိုးစားၿပီးရင္လိုက္ျပမယ္..."

"ဦးငယ္ တကယ္ေျပာတာလား..."

"ေဟာဗ်ာ... တကယ္ေပါ့... ဇြဲထက္ေရာေခၚခဲ့..."

"အာ... ကြ်န္ေတာ္မလိုက္ေတာ့ဘူး... ဦးငယ္..."

"ဘာလဲမင္းကငါနဲ႔မေတြ႕တာၾကာလို႔စိမ္းကားသြားတာလား..."

ေပ်ာ္ရႊင္ျခင္းရဲ႕ေနာက္ကြယ္Onde histórias criam vida. Descubra agora