*Cloe*
======Szerda.
Az egyetlen nap, amikor a 16:55 perckor induló buszt veszem igénybe. Az összes többi tanítási napon a 15:00 - s járattal jövök haza. Szerdán is 8 órám van és utána rohanok Mr. Gibsonhoz rajzszakkörre, ahol egy versenyre készít fel.
De hiába érek 2 órával később haza, mostanában Ott Vannak.
*-*
2015. 04. 22.
Ha valaki egyszer azt mondta volna, hogy érdekelni fog az út mentén fekvő elhagyatott ,,tér", akkor egy fura mosollyal otthagyom. Most viszont, már mániákusan lesem Őket és a velük száguldó csodákat.
Mint minden szerdán, ma is ott állnak. Habár most nem a motoron ülnek, hanem egy körben állva beszélgetnek.
Őket nézni megnyugvással töltött el. Talán kicsit őrülten hangzik, de így van. Lehet, hogy az miatt, mert nekem sosem volt olyan igazi barátom, akit akár a testvéremnek is mondhattam volna. Azt mondják, hogy borzasztó szerény vagyok, nem kötekszem senkivel, talán ezért ,,kedvel" mindenki: odaadom a házikat, korrepetálok néhány embert, szünetben szívesen darálom le az anyagot bárkinek. Igen strébernek gondolhatsz, sőt talán az is vagyok. De szerintem csak minden érdekel és szeretek tanulni.
Sóhajtva dőlök hátra a kissé kényelmetlen ülésemben, amint eltűnnek a látókörömből. Innen már csak pár perc, amíg hazaérek.
A mellettem levő négyesben egy 40 év körüli szőke nő foglal helyet. Mosolyogva nézte végig, ahogy az üvegre tapadtam. Kissé elszégyelltem magam, de pár perccel később, - otthon - édesanyám részeg és édesapám fáradt képe tárul elém, mire a halvány mosolyom eltűnik az arcomról.