*Cloe*
======2015. 05. 13.
Azért azt sikerült elérnem, hogy a cuccaimat berakhassam a szobámba, míg ő a ház előtt vár. Legalább nem szakadok meg útközben.
A kulcsomat a menta zöld pulcsim zsebébe tettem és Adam derekát átkulcsolva kapaszkodtam belé.
Hova visz? Fogalmam sincs.
Bízom benne? Nem.
Ahhoz képest elég nyugodtan ülök mögötte.
*-*
Egy elég lepukkant épület előtt parkolt le, habűr hangos zeneszó hallatszott ki.
Ügyetlenül szálltam le a motorról és szó nélkül indultam utána.Bent valósággal ledöbbentem. Hiányos öltözetű lányok tekeregtek minden felé és ittas férfiak biztatták őket.
Undorító.
Megtorpantam. Mi ez az egész? Adam is észrevette, hogy nem megyek utána, szóval kérdőn húzta fel a szemöldökét. Végül mindent összevetve utána indultam, mire ő is tovább haladt a bejárattól egyre távolabb.
- Uh, új hús? Micsoda zsákmány. Jól meg...
- Állítsd le magad. Ő az enyém, és aki hozzá mer nyúlni, annak velem gyűlik meg baja. Remélem elég világos voltam. - mondta ellentmondást nem tűrően, majd megragadva a kezem, tovább indult. Leghátra mentünk, majd egy ajtót kitárva előre engedett. A redőny résein napfény szűrődött be, de Adam hamar több világosságot engedett a szobába.
- Minek hoztál ide? - remegett meg a hangom. Féltem.
- Beszélgetni. Ugye nem gondoltad, hogy majd egy olyanná teszlek? - biccentett az ajtó felé. Nem szóltam semmit, mire kínosan felnevetett. - Mindegy. Nem csodálom, hogy kinézed belőlem. - vetette hátra a fejét.
Csak egyetlen pillanatra láttam még Adam gyengébbik oldalát. A póker arc erősebb volt az érzéseknél.