31.

335 48 4
                                    

*Cloe*
======

2015. 07. 09.

- Mi a francot keresel itt? - rúgom le magam mellől a nyugodtan szuszogó srác.

- Alszok? - pattan fel és teszi szét a kezét ilyen "Szerinted mi a faszt?" stílusban.

- Este még nem voltál itt. Basszus, mekkora ez a ház? Ide én cuccoltam be, szóval taka. - mutattam az ajtó felé.

- Nem mindegy? - dünnyög, majd kivonul a szobámból, én pedig nevetve terülök szét a franciaágyon.

*-*

- Ébresztő Szépségem! - csörtet be a szobába Adam.

- Mi van? - fordulok át a másik oldalamra.

- Kelés van. Csináltam kaját, és ma még 1000 dolgunk van, siess! - húzza le rólam a takarót.

- Hagyjál már. - nyögök fel és összehúzom magamat.

- Nem akarsz vagány lenni? - húzza fel a szemöldökét.

- Nem.

- Akkor a motorozás gondolata nem kelt ki?

- De kikeltene, de te sosem engednéd, hogy vezessem a tiédet, ráadásul én sem vezettem még, szóval nem.

- Jó, ez igaz. - morog. - És ha azt mondom, hogy megtanulsz lőni?

- Nem félnél, hogy lepuffantalak?

- Lelőhetnél, de nekik te kellesz, leszarnák, hogy holtan fekszek a kertben. - rántja meg a vállát. - Ráadásul fülig belém vagy zúgva és a légynek sem tudnál ártani. - vigyorog.

- Melyik pizsidben álmodtad? - húzom fel a szemöldököm.

- Drágám, én meztelenül alszom, örülj, hogy itt volt rajtam boxer és póló. Ja, és még valami... az álmaimban te rajtad sincs ruha. - kacsintott rám, majd kivonult a szobából, mire én s vörös fejemet a párnába fúrtam.

Megváltoztam. Adam: kihozod a bátrabb énemet. És ez nem biztos, hogy jó.

Szerdák || BefejezettWhere stories live. Discover now