36.

320 52 0
                                    

*Cloe*
======

2015. 07. 09.

- Nobody sees, nobody knows,
  We are a secret, can't be exposed.  
- kezdte el 2 oktávval lejjebb. Hamisan.
- That's how it is, that's how it goes,
  Far from the others, close to each other...  
- folytatta, majd a végén közelebb húzott magához, már ha ez lehetséges.

- In the daylight, in the daylight,
   When the sun is shining,
   On the late night, on the late night,
   When the moon is blinding.
   In the plain sight, plain sight,
   Like stars in hiding,
   You and I burn on, on...
- folytattam én, szintén hamisan.

- Put 2 and 2gether - 4ever
   We'll never change
   2 and 2gether
   We'll never change...
- folytattuk együtt, de ahogy egymásra néztünk, kitört belőlünk a nevetés.

- Nagyon hamis vagy. - röhögött ki.

- Köszönöm, Mr. X Faktor. - döntöttem a fejem a vállára nevetés közben. - Nem hittem, hogy hallgatsz ilyen zenéket.

- Tele vagyok meglepetésekkel. - rántotta meg a vállát. - Jó lenne, ha megismernéd a srácokat. - kezdte simogatni az oldalam pár perc múlva.

- Akik először úgy kiröhögtek? - vontam fel a szemöldököm, hisz határozottan nem jó véleményem volt róluk. Habár ennyi erővel Adam... Szóval ő fogott kést a nyakamhoz. Mennyi minden változott azóta. 

- Jaj nyugi, tiszta kretének. - vonta meg mosolyogva a vállát. - De mindegy, hogy beleegyezel - e vagy sem, mert úgyis átjönnek holnap.

- De jó, hogy erről is meg lettem kérdezve. - forgattam meg a szemem.

- Ők a barátaim, te meg a csajom vagy. Evidens, hogy ismeritek egymást.

- Adam... Tudom, hogy fájó tény számodra, de nem vagyok a csajod. - kaptam drámaian a szívemhez a kezem.

- Még nem vagy. - kacsintott rám.

- Khm... Ego...

- Maradj már, belém vagy zúgva. - vigyorodott el magabiztosan. És én meg sem próbáltam tagadni. - De ideje menni, mert esni fog. - nézett fel az égre, miután felállt. A felém nyújtott kezébe megkapaszkodtam, majd kéz a kézben indultunk el a kocsi felé.

Szerdák || BefejezettTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon