33.

310 49 0
                                    

*Cloe*
======

2015. 07. 09. 

- Mit vegyek fel? - kiabáltam le az emeletről Adamnek.

- Tipikus női kérdés. - jött be a szobába egy szemforgatás kíséretében, majd hanyatt dobta magát az ágyon.

- Mit csinálsz? - teszem csípőre a kezem, miközben felvont szemöldökkel nézek rá.

- Bemutatót tartasz, nem?

- Adam... - sóhajtottam. - Annyit kérdeztem, hogy mit vegyek fel, mert ha valami extrém dologba vinnél bele, akkor nem lenne szerencsés, ha rövidnadrágba mennék. - tártam szét a karom.

- Szerintem szerencsés lenne. - kacsintott rám az Adames félmosolya közben.

- Azt rögtön gondoltam. - morogtam, majd egy sima fekete pólót, és egy fekete comb középig érő, amolyan "tesis" nadrágot vettem ki a bőröndből.

*-*

- Hova is megyünk? - csatoltam be az övemet.

- Meglepii! - vinnyogta "lányos" hangon. A semleges fejem láttán abbahagyta. - A lányok szeretik a meglepiket, nem?

- Én kifejezetten utálom. - rántottam meg a vállam.

- Na... jó lesz. - kacsintott rám ismét.

- Nem áll jól. - döntöttem a fejemet az üvegnek.

- Gonosz vaaagy. - biggyesztette le az ajkát, majd kigurultunk az udvarról.

Amúgy nagyon jól áll neki a kacsintása. De erről neki nem kell tudnia.

*-*

- Oké Adam. Kezdek félni. - néztem körbe az üvegen keresztül. - Elhoztál egy erdőbe, valahova az Isten háta mögé, itt már minden embernek valami rossz jutna eszébe.

- Nyugi. - pillantott rám, majd leparkolt a fák elé. - Innen gyalog megyünk. - nyitotta ki az ajtaját.

- Mégis hova? - pattantam ki én is.

- Lőni.

Szerdák || BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora