41.

314 53 1
                                    

*Cloe*
======

2015. 07. 10.

- Megkeresem, rendben? - bólintottam. - Szállj be a kocsiba. - adta oda a kulcsot, majd eltűnt a nagy ajtó mögött.

Úgy döntöttem, hogy nem szállok be addig, amíg nem jönnek ki a fiúk, mert szükségem volt a friss levegőre. Hiába volt fényes nappal, a kutya se járt erre, és az egész környék kihalt volt, nem beszélve a párhuzamról, ami az itteni környék és a benti nyüzsgés között van.

Unalmamban sétálgatni kezdem fel-alá, miközben a ma történteken kattogott az agyam.

Pár perc múlva lábdobogás hallatszott mögöttem, de ahogy hátra néztem, senki nem állt ott. Kezdek megőrülni.
Pár pillanattal később egy izmos test simult mögém, míg egy nagy kéz befogta a számat. Kurva életbe Adam, hogy lőni tanítottál, nem a retkes önvédelmet.

A testem megmerevedett, míg a férfi a fülemhez hajolt.

- Tudom a titkát. - suttogta sejtelmesen a fülembe. - Nem sokára találkozunk kiscsillag. - mondta, majd eltűnt. Hiába pillantottam lihegve hátra, senki sem volt ott.

A kocsihoz ballagtam, majd bepattantam előre, és a félelemtől remegve dőltem hátra az ülésben.
Pár pillanattal később James kicsapta az ajtót, és kirángatta Adamet. A hátsó ülésre befektette, majd beszállt mellém.

- Mi történt? - nézett rám.

- Se-semmi. - pillantottam a kezeimre.

- Konkrétan az egész tested remeg, és szarul hazudsz. Szóval?

- Itt volt egy férfi... Lefogott. - vettem egy mély levegőt. - És azt mondta, hogy tudja Adam titkát. És hogy nem sokára találkozunk. - hunytam le a szemeimet.

- A kurva életbe! - csapott idegesen James a kormányra, majd beindította a kocsit.

- Mégis milyen titkot James?  - tettem fel a kérdést, de választ csak hetekkel később kaptam.

Szerdák || BefejezettWhere stories live. Discover now