45.

292 44 0
                                    

*Cloe*
======

2015. 07. 11.

- Ez az? - állt meg Adam az egyik ház előtt. Kanadában.

- Aha. - bólintott fáradtan, hisz Jamessel felváltva vezettek, és már jócskán elkerültük az éjfélt.

- Hagyjuk a táskákat. Egy éjjelt kibírtok ebben a ruhában is. - ásított James. - Én aztán nem fogok most bepakolni. - sétált az ajtó felé, Adam pedig egyetértve követte.

*-*

- Keményebben! - parancsolt rám Adam, miközben a házban elhelyezett edzőteremben püföltem a bokszzsákot. - A lábadat tedd hátrébb, és lépj egy kicsit az ütés közben, különben elveszted az egyensúlyod. - adta az instrukciókat.

- Szünet? - vetettem fel az ötletet.

- 5 perc. - mondta, mire én ledobtam magamat a földre, majd nagyokat kortyolni kezdtem.

- Azért ennyire nem toljuk keményen. - nevetett fel.

- Adam... - forgattam meg a szemeim. - 7 órakor keltünk, és fél 8 - tól futottunk 1 órát. Utána önvédelmi fogásokat tanítottál, és most bokszolok. Még dél sincs. - dőltem hátra a hűvös padlón.

- De...

- Szorít az idő. Tudom. - pattantam fel. - Folytassuk.

- Oké. - ragadta meg a zsákot.

*-*

- Mit szólnál, ha...

- Adam, beszélhetünk? - rontott be James, ezzel félbeszakítva Adam -t.

- Mindig a legjobbkor. - nevetett fel a fiú. Akin amúgy elég szexin állt az edzős cucc. - Mindjárt jövök. - mentek ki a szobából, én pedig egy nagy sóhajjal dőltem hátra az ágyon.

Adam... Mit teszel velem?




Újult erővel tértem vissza a nyaralásból. A következő részben elindul a befejező eseményt.😁

Szerdák || BefejezettOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz