*Cloe*
=======2015. 07. 08.
- Minek kérted el a maradék pénzt? - morgott, miután beültem a kocsiba.
- Örülök neki, hogy ilyen jó anyagi helyzetben vagy, de veled ellentétben, nekem egy szendvicsre nincs pénzem. Minden centet becsülnöm kell. - vakkantottam vissza én is, mire felsóhajtott.
- Jó, igazad van. Bocs. - pillantott rám. - Elfelejtettem, hogy csóró vagy. - nyújtotta ki rám a nyelvét, de látva az arcomat, felnevetett.
- Baszd meg. - motyogtam, mire a röhögése abba maradt és felhúzta a szemöldököt.
- Tessék?
- Hallottad. - fújtattam, mire a fékre taposott. - Normális vagy? Majdnem lefejeltem a kesztyűtartót. - akadtam ki.
- Szállj ki. - mondta halál nyugodtan.
- Mi van?!
- Hallottad. - biccentett az ajtóm felé.
- Hát te nem vagy normális. - ráztam a fejemet, majd kiszálltam a kocsiból és elindultam a kútra vissza.
- Ugye nem gondoltad, hogy itt hagylak? - tolatott mellettem nevetve Adam.
- Kurva vicces tényleg. - forgattam a szemem, majd visszaszálltam az autóba. Hátra.
- Most duzzogsz? - nézett rám a visszapillantó tükörből.
- Igen. - tettem fel a lábaimat a másik ülésre.
- Azért a cipődet húzd le. - forgatta meg a szemét, majd a gázra taposott.
Én pedig hang nélkül fakadtam sírva a hátsó ülésen. Anélkül, hogy Adam bármit is észrevett volna.