(a rész perverz utalásokat tartalmaz😁)
*Cloe*
======2015. 07. 09.
- Ez tényleg te csináltad? - nyeltem le az első falat reggelimet.
- Mért olyan nehéz ezt elhinni? - nevetett fel.
- A rossz fiúk nem szoktak főzni, nem?
- Én sem szoktam. - rántotta meg a vállát. - Csak tudok. - kacsintott rám.
- Ühümm. - bólogattam, miközben elnevettem magam.
*-*
- Szóvaaal... - toltam félre jóllakottan a tányérat, mire kíváncsian pillantott rám. - Rossz kislányt akarsz belőlem nevelni? - húztam fel a szemöldököm.
- Őszinte legyek? - támasztotta meg magát a pulton.
- Nem, személyesen kérlek meg rá, hogy kezdj el hazudozni. - forgattam meg a szemem.
- Őszintén szólva, kurvára bejön, hogy ennyire ártatlan vagy, és szexi... - nézett végig rajtam, miközben beharapta a száját, majd Adames félmosoly jelent meg rajta. - De meg kell tudnod védeni magad, mert nem tudok 0-24 - ben veled lenni. - jött közelebb.
- Szóval szexi vagyok. - bólogattam vigyorogva.
- Rád nézek és máris...
- Jézus Adam, ne legyél már ilyen perverz. - temettem a kezeimbe az arcom. Kezdtem pirulni.
- Kemény leszek. - fejezte be az előző mondatát, mire én fülig vörösödtem.
Ő most komolyan szexuális utalásokat tesz nekem?
- Látom tetszik a téma. - vigyorodott el.
- Ne folytasd. - dünnyögtem.
- Tessék? Nem hallottam. Szóval... Éjjel melltartó nélkül aludtál és...
- Hagyd már abba. - nyögtem fel kétségbeesetten, miközben még mindig paradicsomvörös volt a fejem.
- Tudtad, hogy nagy önuralom kell hozzád? Ja, és még valami. Fogsz még te könyörögni azért, hogy kényeztesselek. - kacsintott rám, majd kisétált.