23.

325 52 5
                                    

*Cloe*
=======

2015. 07. 01.

Adam😊❤👉👌: Ránk érsz ma? Lenne egy túlbuzgó kutyusom és egy még hülyébb gazdája 😉

Én: Hányra érsz ide? 😅

Adam😊❤👉👌: Most? 😏😏 

Én: Olvastam 😞

Adam😊❤👉👌: Stréber 😜

Nem válaszoltam neki, így pár perccel később újabb üzenetem jött.

Adam😊❤👉👌: Kijössz? 🙏👉🏡 

Nem írtam vissza neki (ezzel is spórolva), hanem kiengedtem a hajamat, majd a szandálomba belebújva, kivágtattam a ház elé.

- Sziaa! - ugrott a nyakamba a labrador.

- Őt jobban szereted, mint engem? - jött a kérdés a lebiggyesztett szájú Adamtól.

- Ki mondta, hogy egyáltalán szeretlek? - húztam fel játékosan a szemöldököm.

- Oucs. Ez fájt. - kapott a szívéhez.

- Park? - biccentettem az utca vége felé.

- Park. - bólintott megerősítés képpen.

- Megint a kutyasétáltatás?  - nevettem el magam.

- Kell valami ürügy, hogy elhívjalak valamerre.

- Ürügy nélkül nem hívnál?

- Ha hívnálak, jönnél? - kérdezett vissza.

- Szoros az időbeosztásom. - nevettem fel.

- Hát igen. Most is olvastál. Meg hát sok négylábú vár még rád. - bólogatott hevesen.

- Ez az. Valamiből meg kell élnem. - erre nem mondott semmit, így csendben sétáltunk tovább.

Tudjátok, van az az érzés, amikor beszélgetsz valakivel és megakad a beszélgetés és az utolsó mondatod, csak lóg a levegőben. Na, hát pont ilyen érzésem volt.

*-*

Már egy ideje ültünk a parkban és néztük, ahogy a gyönyörű kutyus fel - alá rohangál, amikor Adamnek megcsörrent a telefonja.

- Igen? - vette fel. - Most? Ajh, bazdmeg! - pattant fel és vágta zsebre a telefont. - Ne haragudj, de mennem kell. - csatolta a kutya nyakörvére a pórázt, majd lelépett.

Szerdák || BefejezettWhere stories live. Discover now