POV.Jesper
Ik zie ze praten. Avery gebaart druk met haar handen en haar ogen zijn een tint donkerder geworden. De jongen loopt boos weg een gooit de deur dicht. De man kijkt verbaast naar zijn dochter. De buitendeur gaat open en de jongen komt boos naar buiten gestormd. Gelijk pak ik mijn geweer en laad hem. Snel ga ik achter de auto zitten en hou mijn geweer in de aanslag.
POV. Rhys
Vader en dochter zitten in een omhelsing. Ik wist het verdome gewoon.
''Alpha Dario'' zeg ik terwijl ik even knik. ''Wat nou ontkennen'' zeg ik spottend.
''Joost mag weten waar je het over hebt maar nu ben ik er klaar mee Rhys. Ik ben jou gezeik meer dan zat. Rot toch lekker een eind op en kom nooit meer terug'' zegt Avery boos.
'' Oja joh, wie was hier ook al weer die hele facking week waarin jij sliep. Onee sorry dat ik U lastig val MEVROUW Avery hoe je ook maar mag heten '' zeg ik boos, nee ziedend. Ik sta op knappen.
Toch voel ik een soort kracht. Ze ruikt zo sterk naar..wolf en oh zo lekker! Toch draai ik mij om en storm de deur uit. Voor het effect sla ik de deur hard dicht. Ik ben er mooi wel achter gekomen.
Zij is het
Avery of toe wel Hope is de verloren wolf.
100% zeker
POV.Avery
''Wat?" op dit moment zit ik echt vol met vragen.
''Oke,sluit je ogen'' zegt hij.
Gewillig doe ik wat hij zegt.
Het volgende moment voel ik weer kracht door mij stromen.
De mooie zilveren wolf Moon komt weer. Met haar zachte stem begint ze tegen mij te praten: ''Wat je straks gaat zien is jou verleden maar het zal je toekomst bepalen''
Verwarring, spanning en nieuwsgierigheid raast door mij heen.
Weer fel licht
* Plots ben ik in een groot huis. In de woonkamer staat en jongeman met een rugzak klaar om op reis te gaan. Ik volg hem op zijn reis over de hele wereld. Het eindigt in het bos, een donker en eng bos. Toch loopt de man zelfverzekerd door het bos. Er lijkt geen einde aan te komen. Ondertussen let hij goed op en ruikt(?) af en toe in de lucht. Aan de linker kant van de man in de bosjes ritselt iets. De man draai zijn hoofd. 2 fel gele ogen kijken hem aan. Op de man waar de man stond staat nu een grote zwarte wolf. Hij gromt luid en doet een stapje naar achter. Uit de bosjes komt een andere wolf gekropen. Een bruine met opvallende witte vlekken. Ze kruipt over de vieze grond heen en haar vacht word vies en de witte vlekken zijn meer bruin. Ze houd haar hoofd omlaag en gaat aan de poten van de andere wolf liggen. Ze rolt zich op haar rug en laat haar witte buik zien als onderdanigheid. De zwarte wolf snuffelt aan de andere. Plots word de zwarte wolf weer de man. ''Verander'' zegt hij met een harde stem. De wolf verandert in een meisje. Snel slaat ze haar handen voor haar lichaamsdelen. De man zoekt even in zijn tas maar haalt er dan een t-shirt uit. Hij gooit het naar haar en dankbaar doet ze hem aan. Hij komt tot over haar knieën. De ogen van de man veranderen naar zwarte ogen. Hij duwt haar tegen een boom aan. ''Mine'' zegt hij. Hij kijkt haar even aan en zet dan zijn tanden in haar nek.
Een jaar later:
Zenuwachtig ijsbeert de man door de woonkamer van hun nieuwe huis terwijl de pijnkreten van zijn geliefde vrouw en Luna door merg en been gaan.
Waarom duurt z'n bevalling zo onmenselijk lang.
Eindelijk gaat de deur open en wenkt de dokter de man. Zo snel als hij kan rent de man naar de deur. voor de deur haalt hij even adem en stapt dan naar binnen. Bij het aanzicht van zijn slapende vrouw en baby krijgt hij tranen in zijn ogen. Voorzichtig gaat hij op de rand van het bed zitten, kijkt het baby'tje teder aan terwijl met zijn hand door de haren gaat van zijn vrouw. De vrouw word langzaam wakker en pakt de hand vast van haar man terwijl ze zegt: ''Het is een meisje en jij mag haar de naam geven''.
Hij kijkt het meisje aan en op dat moment opent ze haar oogjes. 2 velle blauwe ogen kijken hem aan. Gelijk voelt hij de kracht door zich heen stromen en de hoop voor haar toekomst.
''hope''
''Ze lijkt op jou'' zegt de vrouw verukt. De man knikt, pakt haar op legt haar in zijn armen.
Terwijl hij haar heen en weer wiegt praat hij tegen haar:''HOPE beloof dat je de volgende woorden zal onthouden,
Hold On Pain Ends. Dat betekend je naam en ik wil dat je zal volhouden. wat er ook gebeurt alles zal goed komen en op een dag zal alle pijn verdwijnen''
Geschreven;31/03/27
Jaja 2 hf op 1 dag😂🤗
Ly guys😘
Xxx Unicornxpower
JE LEEST
Mates for life✔ ⏩VOLTOOID ⏪#wattys2017
WerewolfAvery van Wilgen is 17 jaar ( bijna 18) en gelukkig met haar leven al is het niet perse luxe Rhys Demon is 19 jaar( bijna 20) en de zoon van de sterkste Alpha. Zij gaat nog naar school en zit in haar examenjaar. Hij wordt Alpha Ze verhuis...