POV. Avery
Vanaf die dag in het bos zie ik die man. Ik ga elke dag naar het zelfde plekje en altijd om de zelfde tijd is die man daar. Altijd stelt hij de zelfde vragen:'' Hoe gaat het met je? Hoe gaat het op school? Eet je genoeg?''
Gek genoeg beantwoord ik ze allemaal alsof het de gewoonste vragen zijn. Het voelt vertrouwd. Na die vragen gaat de man altijd weg maar niet voor hij zijn standaard woordje zeg:'' Hope''
Dan is hij verdwenen.
Ondertussen is er al weer een jaar voorbij en ben ik toch nog goed bevriend geraakt met Jesper. De ruzie is opgelost en we zijn besties geworden. En ik ga beginnen met Motorrijlessen.
Ik ben inmiddels 18 en bijna 19 . Ik ben in de zomer jarig op 10 juli.
En het is nu 3 juni. Nog een maand en 7 dagen.
Ik heb zo meteen met Jesper afgesproken. Maar het dilemma van elk meisje maak ik ook mee. Wat moet je ooit aan trekken. Uiteindelijk kom ik op een leuk setje uit met een navel truietje en een kort broekje
Snel spring ik op mijn fiets en rij weg. Ik ben al laat en vandaag heb ik mijn eerste rijles en Jesper gaat mee. Zonder op het verkeer te letten race ik over de straat. Bijna rij ik een oud omatje aan. Jesper zag dat en ik zie hem lachend naar mij wijzen vanachter het raam. Ik draai mijn ogen, zet mijn fiets weg en loop naar binnen.
Ja,ja. Ik heb de reserve sleutel.
''Hoe ga jij ooit je rijbewijs halen als je niet eens normaal kan fietsen '' Vraagt hij lachend.
Ik steek niet erg damesachtig mijn tong naar hem uit en draai mijn rug naar hem toe. Nu kan hij het krijgen ook.
Niet veel later voel ik 2 armen om mijn middel. Gelijk krijg ik het warm en schieten de tintels door mijn buik. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en zegt: "Sorry prinses."
Ik verschiet van kleur. Zo heeft hij mij nog nooit genoemd. Ik wacht tot mijn wangen weer de normale kleur hebben en draai me dan om.
Hij laat me niet los dus zijn hand glijd naar mijn heupen. Diep kijken we elkaar aan. Er gaat een rilling door mij heen. Een goeie.
Langzaam buigt hij voorover en al vanzelf sluit ik mijn ogen.Het geluid van de bel onderbreekt ons. Verschrikt zet ik een stap naar achter en zijn hand glijd van mijn heupen.Zou ik het echt....Nee toch?!Ik voel mijn wangen knalrood worden. Ik meen het! Zelfs een rode vierkant zo nog jaloers op mij kunnen zijn. Jesper is al naar de gang gelopen en heeft de deur open gedaan. Ik hoor een meisjes stem. Daarna Jespers donkere lach. Even borrelt er jaloezie in mij op. Avery! Wat denk jij wel niet, spreek ik mij zelf streng toe. De deur word weer dicht gedaan en de woonkamer deur gaat open. Verschrikt kijk ik op. "We moeten gaan" en gelijk gaat de deur weer dicht. Verbaast kijk ik naar de dichte deur.Ik hoor hem op een gedempte stem tegen iemand praten. Blijkbaar belt hij want het is soms even stil en dan antwoord hij weer.Ik besluit het maar te laten varen en loop ook de gang in. Ik pak mijn jas en mijn schoenen en ga op de trap zitten. Jesper heeft zijn telefoon weer weggestopt. Hij staat nonchalant tegen de deur aangeleund Hij staart me aan en snel kijk ik weer naar beneden. Ik heb door dat hij nog steeds staart maar probeer niet te kijken. Als ik naar de deur loop en hem open wil doen pakt hij mijn hand en trekt me naar hem toe. Zonder ook maar tijd te verspillen drukt hij zacht zijn lippen op de mijne. Maar voor ik kan reageren haalt hij ze weer weg.Hij kucht even en haalt zijn hand door zijn haar. Zijn typische zenuwtrekje. Hij trekt zijn mond open en zegt wat.
Mijn mond valt open van verbazing.
POV. Rhys
Ik sla tegen de boksbal aan. Al mijn woede haal ik er uit. Mijn vader heeft zojuist gezegd dat ik Amber toch maar eens ten huwelijk moet gaan vragen. Ik ben pas 20 . Hij weet dat ik Amber niet mag.
Ja inderdaad ik ben al 20. Er is nu een jaar voorbij en inderdaad heb ik een jaar met Amber.
Je vraagt je vast af:"Hoezo zo lang, waarom heb je het niet uitgemaakt?"
Ofcourse heb ik het uitgemaakt. Gelijk na ze me die hart verzakking heeft gegeven.
Nou ja niet gelijk.
Na dat ze nog 10 x zo veel rare dingen deed. Mijn vader werd woest en zei dat ik het moest goed maken.En dan komt er plots na 1 jaar iemand in mijn hoofd op.Avery
damn it
Uch, omdat ik het beloofd heb is hier een hf. Ik weet het. Niet heel erg spannend maar ik was druk me Duits en had toen te weinig tijd om lang na te denken over dit hf.
Het spijt meWoorden: 800
Geschreven : 22/03/17Xxx Unicornxpower
JE LEEST
Mates for life✔ ⏩VOLTOOID ⏪#wattys2017
Manusia SerigalaAvery van Wilgen is 17 jaar ( bijna 18) en gelukkig met haar leven al is het niet perse luxe Rhys Demon is 19 jaar( bijna 20) en de zoon van de sterkste Alpha. Zij gaat nog naar school en zit in haar examenjaar. Hij wordt Alpha Ze verhuis...