Coboară Scările

41 6 0
                                    

         "Nu mai suport! Mă va termina psihic perversul ăsta!" gândea Amanda. A stocat memoria camerelor de supravegheat pe un stick şi a intrat în pivniță. "Poate că ți-am promis că nu mai pierd timpul în camera asta urâtă, dar nu mai pot sta cu mâinile-n sân! Acum chiar cred că voi reuşi să găsesc ceva. Iartă-mă, Adam!"
         A răsturnat tot ce era pe măsuța de lucru, hârtii şi CD-uri şi a început să ruleze filmările captate. Imaginile erau fixate de videoproiector pe peretele mucegăit.

          Data de 03.06.2017, ora 07:43, monitorizarea nr. 1

Dormitorul se luminează deja. Adam îşi sărută iubita. Glumele militare îşi fac locul... Amanda a derulat mai rapid filmarea:
         Ora 09:01,

Uşa dormitorului se deschide şi se lasă întunericul.
         "Nu, nu! A acoperit obiectivul. Ştia că este filmat!" se impacienta mămica. "În regulă, voi viziona şi ce a putut prinde camera din bucătărie."

         Data de 03.06.2017, ora 10:01, monitorizarea nr. 2

O umbră dă târcoale frigiderului, de unde scoate o conservă de pate vegetal pe care-l unge pe o felie de pâine din sertar şi goleşte toate cutiuțele de medicamente.
         "Hai, întoarce-te spre colțul din stânga al încăperii! Of, are fața înfăşurată! Ce-i în capul tău?! Cine eşti? Mai am imagini doar din sufragerie."

         Data de 03.06.2017, ora 10:10, monitorizarea nr. 3

Intrusul iese din bucătărie, trece pe lângă canapea, faşa de pe chip îi sângerează, aşa că şi-o scoate, căutând din priviri camera de supravegheat--greşeala fatală--i-a fost reținută înfățişarea.

         Amanda tremura parcă luată de friguri, pielea i se făcuse de găină şi capul dădea să-i plesnească, ochii ei văzură cea mai terifiantă imagine posibilă; filmarea continua:

         Individul coboară scările.

         —E aici şo...! nu reuşise să termine ce a început să spună că privirea i se încețoşase, iar fruntea i se izbise de măsuță.
         —Încă nu, micuțo, încă nu!

Galaxia Celor Trei InimiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum