Planul B

22 5 0
                                    

         Linişte.
         Peste tot doar linişte...
         Lacrimi amare se scurg pe obraz, iar speranțele vieții se transformă-n cenuşă şi se lasă purtată de vântul rece.
         Toată lumea oftează, toată lumea suspină, nimeni nu mai speră...

         Adam a terminat două sticle de băutură şi adormise cu capul pe masă. Se simțea atât de liber când nu mai ştia de necaz.

        Dar în acea seară avea să se întâmple. Ușa s-a deschis, razele soarelui invadând camera întunecată iar aerul curat înlocuind mirosul oribil de transpirație și alcool. Atunci,  frumoasă ca întotdeauna, cu părul brunet și cârlionțat,  cu un prunc în brațe,  a intrat în cameră cu ochii în lacrimi, lacrimi de fericire,  atunci Adam s-a ridicat,  s-a aruncat spre ei și i-a strans anormal de tare în brațe, și-i sărută printre șiroaie de lacrimi de bucurie.
         Dar Amanda era şatenă! I-a îndepărtat puțin din îmbrățişare spre a-i vedea chipul iubitei, of... mamă? şi copilul sunt eu? Cum?
         A deschis ochii.
         "Mizerabil, iar am procedat ca un laş."
         A deschis telefonul, ora 15:24 de minute. A format un număr şi a apelat.
         —Alo?
         —Săru' mâna, maică Filofteia!
         —Doamne ajută!
         —Voiam să vă întreb de ultimul meu pomelnic...
         —Desigur! Încă ne rugăm pentru găsirea iubitei tale soții.
         —A trecut atâta timp şi nici urmă de ea! A dispărut, s-a evaporat...
         —Numai cu credință poți trece peste astfel de încercări. Gândeşte-te că sunt şi persoane date dispărute de decenii întregi, gândeşte-te bine!
         —Într-adevăr, maică...
         —Trebuie să închid. Doamne ajută!
         —Bună...
         "Nu mai pot sta după autoritățile astea care dorm în papucii statului! Nici rugăciunea nu mai are vreun folos. La câte biserici n-am fost? La câte icoane făcătoare de minuni nu m-am închinat? Pomelnice peste pomelnice...
         A inspirat adânc: E timpul planului B."



Galaxia Celor Trei InimiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum