Libertate

16 4 0
                                    

O sărutase pe frunte și-i puse copilul în brațe.

—N-a afectat-o pojarul.
—Văd și eu, zâmbea Amanda.
Of, Doamne, ți-am încredințat-o și acum mă pot bucura de ea, Abigail!

Liniște.
O liniște plăcută.

—Marius...
—Da.
—De ce toate astea?
—Pentru că mi-ai fost promisă. Te iubesc de dinainte să mă fii născut.
—Ai fost căsătorit. Mi-ai fost naș la nuntă...
—Nu, aia n-a fost iubire. A fost doar formal. Am fost obligat să mă căsătoresc! Eu doar pe tine te vreau!
—N-ai murit în incendiu.
—Nu. A făcut parte din plan. Trebuia să dispar.
—De ce a trebuit să mă privești de libertate pentru a-mi mărturisi că mă iubești?
—Era deja târziu. L-ai cunoscut pe Black şi-ți ardea de măritiș. Dacă veneam cu sentimentele mele pentru tine ai fi râs zicând că glumesc. Trebuia să te separ de lume. Să fim doar noi.
—De ce a trebuit să aștept atât până să aflu cine ești?
—Am așteptat asta:

Și-i arătase ultimele noutăți.

Șoc și groază!!!
SCHIZOFRENICUL CARE VOIA SĂ ZBOARE

De pe fereastra unui internat pentru persoanele cu afecțiuni psihice din București s-a aruncat în gol David Black. Bărbatul respectiv suferea de schizofrenie. Cu câteva săptămâni înainte a fost descoperită soția lui însărcinată înecată în apele Dunării (...)
_________________________

Amanda înghițise în sec.

Tu ai plănuit asta?
—Nu.
—Dar ce așteptai?
—Orice mișcare din partea lui. Mă așteptam chiar să ajungă aici, să te găsească, să mă caftească și să te ducă acasă, dar nu. A fost mereu un laș.
—Bietul meu bărbat.
—Fostul bărbat. Condoleanțe!
—Ce vrei să spui?
—Că a sosit momentul să îți schimbi perspectivele.
—Mai întâi să mă văd ieșită din buncărul ăsta.
—Vei ieși cu siguranță.

Liniște.

—Spune-mi de sora mea.
—Da, desigur. A vrut-o tatăl meu pentru a o crește.
El de felul lui era un misogin incurabil.
Ura femeile. Nici să le vadă nu suporta, dar-amite să aibă un copil cu vreuna.
—Atunci de ce a vrut o fată?
-—Pentru vindecare... el încă spera că-și va putea iubi fiica și că se va schimba.
—Ce s-a întâmplat până la urmă?
-—Tatal tău e un ucigaș.
Ți-a ucis sora în vârstă de patru ani.
A ferit-o mai întâi de tata. A dat-o spre adopție... dar n-a reușit. A fost găsită.
Singura soluție ca să-și scape fata a fost să o sufoce cu perna.
—Ce lucruri oribile îmi spui!
—Tatăl tău e oribil. Părinții tăi sunt deplorabili. Nu pot înțelege cum din doi oameni așa de urâți s-a putut naște un îngeraș ca tine!

Liniște.

—Cine e Arthur Will?
—Tatăl meu. Mafiot bătrân. S-a dus de mult.
—Acum ce urmează?
—Depinde de tine. Ieșirea e doar a ta. Până la urmă asta e iubirea: să oferi libertate. Dar ai două variante:
1: ieși și uiți tot ce s-a întâmplat aici, întorcându-te la "dragii" tăi părinți.
Sau 2: Vrei să fii soția mea? Tu să fii ambrozia, iar eu cupa de aur? Tu să fii arcușul, iar eu vioara? Vrei să creștem copilul împreună fericiți?

Liniște.
S-au privit minute în șir în ochi.

Amanda a rupt tăcerea:

—Hai să fim fericiți împreună!
—Adică...
—Da, mă mărit cu tine!

Galaxia Celor Trei InimiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum