Part 12.

79 5 3
                                    

Kako mi Mark nije odgovarao na poruke resila sam da odem do njega posle skole. Dosla sam kuci, ali mame nije bilo te sam joj ostavila poruku na stolu. Ostavila ranac i posla kod Marka. Kad sam se nasla pred njegovim vratima zastala sam. Ne znam ni sama sto. Imala sam neki cudan osecaj, osecaj straha. U trenutku su se vrata otvorila, alk ja nisam ni pokucala. Iz stana jr izleteo jedan covek, sav besan. Okrenuo se ka nekoj osobi u stanu i povikao "Videces ti tek! Ne mozes ti sa mnom tako da razgovaras! Znas na sta sam sve spreman!" A zatim pogledao u mene i ironicno se nasmejao u nesto reko toliko tiho da je samo on cuo. Bila sam prestravljena. Nisam videla ko je to, nije me bilo bas briga. Potrcala sam unutra i zatekla Marka kako lezi na podu u lokvi krvi. Vrisnula sam na sta se on trgnuo i ustao. Prisla sam mu i pomogla mu da ustane. Seli smo i ja sam uzela da mu ocistim ranu. "Oh Mark ko ti je ovo ucinio?"-"Ma nije nista strasno. Dobro sam. To je bio moj stric. Zna ponekad da bude nasilan. Ali on ne moze vise da me povredi. On je svestan toga i to ga plasi. Jer zna na sta sam sve spreman, samo da se opunoletim." Rekao je i zamisljeno gledao u sliku brata. Oci su mu bile pune besa a na usnama mu je sevao lukavi osmeh. Pomilovala sam ga po obrazu na sta se on nasmesio i pogledao me onim njegovim skoro crnim ocima. Imala sam osecaj da cu se otopiti.
Sklonila sam ruku i rekla "Kad smo vec kod punoletstva ja slavim sledece nedelje i volela bih da dodjes." Nasmesio se, uzeo pozivnicu i klimnuo glavom. "Hoces da se malo prosetamo? Prijace ti svez vazduh?"-"Moze." Otisao je u sobu da se spremi. Izasao je u potpuno crnoj odeci. Tako mu dobro stoji ta boja! Predivan je! Ali Ana ti imas Riva! Ali ipak da li ga stvarno imas? Nisam ni primetila da sam se zagledala u Marka. "Znam da sam lep." Nasmejao se. "Narcisu!" Nisam zelela da mu kazem da sam ustvari mislila na Riva, bio je srecan i ja nisam htela to da promenim.
Setali smo se po gradu i vodili neobavezan razgovor. Saznala sam da je pre trenirao kosarku i da je zeleo da bude astronaut, na sta smo se slatko nasmejali. Voleo je mnogo svog brata. Dok je bio ziv voleli su zajedno da igraju igrice i igraju kosarku. Prestao je da trenira nakon smrti brata. Njegov brat je mnogo voleo autice i video igrice, to je razlog zasto ih i dalje drzi u sobi. Preselili su se jer je bilo nepodnosljivo da ostanu tamo gde ih sve podseca na Toma. Bilo je nesto veoma cudno oko smrti Toma. Mark nije bio toliko tuzan kad bi pricao vec nekako pun besa i zelje za osvetom. Mislim da tu ima necega!
Vratili smo se oko 22h kuci. Ja sam se istusirala i legla da spavam. Razmisljala sam o svemu sto mi je Mark rekao. A i o Marku. On je zapravo veoma lep i dobar, ali gledam ga samo kao druga. Zaspala sam kasno, sto mi je preslo u naviku u poslednje vreme jer se svasta dogadja.
Sledecih par dana se nista posebno nije dogodilo. Dosta vremena sam provodila sa Markom. I u skoli i posle skole plus zivimo jedan prekoputa drugog. A i da napomenem da mi se Riv jos uvek nije javio! Pocinjem da sumnjam u sve sto je rekao. I Mila se odaljila. Sve vise vremena provodi sa Nikom. Malo me nervira sto je zapustila drustvo zbog njega. Mislim nisam ljubomorna ali... Ma briga me to je njen zivot.
Mark mi se sve vise otvarao. Voleo je da prica o bratu. Tom je bio veoma pametan. Najbolji u razredu. Licili su dosta. Uvrk je bio nasmejan, ukratko sin za pozelrti. Mark pokusava da ispuni tu prazninu kod roditelja, ne da zauzme mesto vec da ih ucini ponosnim kao sto je Tom. Jednom prilikom mi je rekao da js Tom saznao nesto sto ne treba i to ga je kostalo svega. Ali nije planirao to da mi kaze, tada je popio malo vise. Nisam to shvatala ozbiljno jer je on uporno krivio nekoga za Tomovu smrt. Ali to je bilo apsurdno. Potrazila sam na netu nesrecu u kojoj je poginuo Tom

Nova jaWhere stories live. Discover now