Qendronin te dyja ne dhome.Pasi kishin perfunduar se sitemuari rrobat e tyre,ose me sakte pasi Viktoria kishte perfunduar se sistemuar e me pas i ishte bashkuar Denes,e cila qendronte e shtrire ne krevatin e saj.
"Po me thua se nje tjeter jeton me ata!" bertiste Dona me zerin qe jehonte neper dhome."Mezi po pres ta shoh!" ndryshoi mimiken e fytyres nga serioze ne te qeshur."Ishalla eshte ndonjecik "Sexy boy" meqe edhe ti e gjete nje." shkeli syrin ajo.
"C'thua moj,e kush na qenka ky?!" pyeti ajo.Ishte kurioze te dinte "Sexy boy-in" e saj,edhe pse vet nuk ia kishte haberin.
"Vllai im..." tha ajo e Viktoria e pa me nje fytyren te cuditur."Po Liveni moj,kush tjeter!" shtoi me pas e fytyra iu duk sikur iu qetesua,por pas pak serisht u kthye ne ate te egren.
"Harroje!" perfundoi me nje fjale te vetme ate bisede dhe doli nga dhoma.
"Hajde ketu moj!Mos mu largo mua ashtu se e di c'te bej apo jo!" i bertiste teksa e ndiqte nga pas.
"Leje se nuk po e them,se e di vet ti!" dhe boom! u perplas me dike."Kujdes,qorr!" i tha ter nerva,pa e pare fare se kush mund te ishte.
"Qe kur kemi shitur shtepin Liven!" bertiti ai djale,i cili doli se nuk ishte Liveni sipas asaj qe kishte menduar ajo."Apo i keni marr sa per sonte!" shtoi serisht ai dhe u ndesh me shikimin e eger te Viktorias."Ckemi egersir!Do ia kalojm bukur sot!" iu drejtua Viktorias dhe zgjati doren e tij per ta prekur,por ajo qe mori prej saj ishte shume po shume me e bukur se ajo prekje qe ai i dha.Epo gjuri i saj u ngjesh me piken me delikate te nje mashkulli.
"Auch!" shtoi djaloshi duke mbajtur duart ne ate vend."Nuk ka qejf per ty sot,nuk e merr me mend se cfare ke humbur!" foli mes dhimbjesh me nje ze te mekur.
"Nuk e ke iden se sa nuk doja ta humbja kete moment,mezi po e prisja.Madje me eksitoi shume!" ia ktheu Viktoria dhe u largua per te ndezur njeren nga ato cigaret e saj.
"Ca palloshi ky!" komentoi Dena duke bere qe dhe ai ta degjonte. "Ama pallosh i bukur!" shtoi nenze dhe u largua per t'iu bashkuar Livenit dhe Blekut qe qendronin duke pire dhe pare televizor ne kuzhine.Megjithese qejfi nuk ia kishte,po me mire se sa te qendronte vetem ne dhome ose duke ndjere tymin e cigaret se Viktorias.
Thithte e thithte me nje fryme ate cigare pa ndalim.Dukej sikur ajo i falte qetesi qe asnje deri me sot nuk ia kishte falur.Ne fakt ashtu mendonte ajo,sepse ishte teper e verber per te kuptuar te tjera gjera.Sic ishte edhe tani,e verber nga nikotina e cigares per te pare qe prane saj tashme qendronte ai.E verber per te ndier se si cigarja ngadale largohej nga kafazi qe krijonin dy gishterinjt e saj.E verber derisa magjia u prish kur ne vend te cigares thithi ajrin qe ndodhej mes dy gishterinjve.
"Kush te dha leje per ta marre!" i foli venger ajo.
"Kush te tha qe kerkova leje!" ia ktheu ai dhe mbeshteti berrylat e tij ne mermerin e ballkonit.Thithi cigaren qe ia kishte rrembyer asaj dhe me tymin qe mbante per brenda iu drejtua asaj duke ia zbrazur ne fytyre.I tregoi qartazi se dicka deshironte,por sic u tha Viktoria ishte teper e verber per ta kuptuar.
Ajo nxorri serisht nje tjeter cigare dhe sapo e ndezi ai serisht ia rrembeu.
"Mos i kalo kufijte e nervave te mia!" i foli serisht me zerin e saj te eger.
"E kush te tha qe une i kam mbushur limitet!" provokoi ai.Dukej se nje lufte fjalesh po niste,po niste per te mos ndaluar.
"Limitet e mia jane te shkurter,sidomos per ty!"
"Dhe une shume pak kam harxhuar nga pjesa qe me perket mua.Eshte vetem fillimi!" provokoi serisht ai.Ne syte e tij dukej pelqimi i kesaj loje te re qe kishte nisur.Ketij pasioni qe kishte ndjere derime tani!
YOU ARE READING
Droga qe nuk shitet
General Fiction..."Do digjesh po mos vazhdo me shume!" ia ktheu ai po ne te njejten menyre ai,por duke bere qe fryma e tij te perhapej ne pjeset e saja te zbuluara,ato me te afertat,e duke vazhduar udhetimin e tyre pak me ne brendesi te rrobave,por serisht ajo nuk...