-Kthim ne kohe-

1K 80 15
                                    

"Humba Dena,humba serisht!" i perplasi ne fytyre mes te qarave.

"C'po thua Viktoria?Nga ke qene?C'te ka ndodhur?" e pyeti ajo e shqetesuar.

"Me...me.." 'me perdhunuan" donte te thonte,por nuk mundte te nxirrte nga goja e saj ate fjale!

"Mos!Kush ta beri kete Viktoria?Kush?" pyeste e shqetesuar.Nisi te lotonte edhe ajo.Ndjeu dhimbjen e Viktorias,po jo aq sa ajo.Ndjeu sikur edhe asaj t'i kishte ndodhur,po jo aq reale sa edhe asaj.

"E c'rendesi ka kur ndodhi tashme?" ia ktheu shperfillshem dhe u largua drejt shtratit te saj.

Atje u shtri dhe nuk u cua per disa dite.Vetem qemdronte shtrire me lotet e thare.Fuqi nuk ndjeu me,ndihej e vrare.Ndihej e lodhur nga kjo jete.

Pas nje muaji

Akoma mbante ate veshtrimin e pajete te saj.Cdo qeliz i kishte vdekur perfundimisht qe pas asaj dite.Dites me te shpifur te jetes se saj.Sepse e shpifur ishte ndjere qe ate dite.

Levizte e merrte fryme vetem mekanikisht,sa per te thene qe jetonte.Por jetonte e pajete!

Mori nje vendim,e lodhur nga gjithe keto,vendosi t'i jepte fund.T'i jepte fund jetes se saj te pashprese.Te jepte hapin final per te mos jetuar me.Mos ta lodhte edhe me shume jeten e saj duke qene nje person i pashprese.T'i jepte fund pa pyetur per asnje qe mund ta donte.E kush mund ta donte ate?!Dena,ah po,por ajo do mesohej me mungesen e saj,do mesohej pa te,-kishte menduar.Egoiste u tregua,ashtu sic edhe jeta e saj.Fati i saj me te!

Me briskun qe mbante ne doren e djathe,drejtuar damarit te dores se majte,nisi te priste ngadale vetem e saj,por dicka ndodhi,nje shenje lindi ne ate caste qe e ndaloi ate...

U nis drejt banjos me vrap.Ne stomak i trazohej.Me gjakun qe kish nisur te rridhte nga pjesa e prere,volli.Volli saqe edhe ai pak ushqim qe kish ngrene,i patretur akoma,perfundoi i nxjerre serisht.

"Viktoria,cfare ndodhi?" degjoi Denen te pyeste teksa i afrohej asaj.

Ajo kishte pare gjakun tek rridhte per te perfunduar ne cimenton e banjos.Kishte degjuar ate te villte.Ishte nisur me vrap drejt saj.

"Hajde te shkojme ne spital!Duhet te vizitohesh e te mjekosh doren." foli ajo serisht.Pastroi Viktorian dhe pas kesaj nisi ta terhiqte ne kerkim te nje taksie.Ajo e pafuqishme e ndiqte nga pas.

...

Kishin arritur ne spital.Pasi paguan taksin u nisen per ne hyrje te saj,drejt recepsionit.

"Me duhet te mjekojme doren dhe te bejme nje vizit!" iu drejtua vajzes qe ndodhej pertej atij banaku ndares.

"Patjeter!Me ndiqni!" kishte folur vajza dhe i kishte drejtuar per tek nje mjeke per mjekimin e dores.Ajo me pas do e shoqeronte te kryente viziten.

"Dhe pak edhe mund te kishe prere damaret.Ke shpetuar paq!" deftoi mjekia,por dukej se asaj nuk po i interesonte shume.

"Fal zotit!" foli Dena e cliruar."Kemi ardhur dhe per nje vizite." iu drejtua mjekes ajo.

"Ne lidhje me cfare?" pyeti mjekia.

"Nuk e di!Gjeta miken time duke vjellur!" iu pergjigj ajo.

"Mund te me thoni te cjitha simptomat?" pyeti mjekia Viktorian por ajo dukej e perhumbur ne nje bote tjeter."Meqenese vajza nuk eshte ne gjendje te pergjigjet ateher po bejme disa analiza." shtoi ajo,ndersa Dena vetem  pohoi.

Iu drejtuan laboratorit ne te cilen do kryeshin proceset e nevojshme.

"Kur mund t'i marrim pergjigjet?" pyeti Dena."Sa me shpejt!" shtoi serisht.

Droga qe nuk shitetWhere stories live. Discover now