-Nata!-

1.1K 76 21
                                    

Ecnin se bashku!Ujevara e qiellit akoma nuk kishte perfunduar. Kembet perplasnin neper pellgjet e krijuara nga shiu.U dukej vetja si femije.

Vraponin,ndalonin,ecnin!Kjo ishte rutina e tyre gjate rruges.Ajo kalonte para tij,iu kthye perball,i nenqeshi e nisi te rrotullohej,por edhe ecte.Ngrinte koken larte e syte i mbante te mbyllur.Donte te ndihej paksa e lire nga dhimbjet qe e kishin burgosur.

Po ndihej e lire.Poshte atij uji qe nuk reshte se reni,ndihej e lire.Shfaqte ndjenjat e saj te ndrydhura perbrenda.E ai vetem shihte!Kenaqej me ate pamje.Te sillej dhe ai si ajo?Jo,nuk mundej,jo se nuk donte,por thjesht vendosi te memorizonte edhe me shume ne syte e tij,mendjen e tij,ate pamje.Pamje te cilen kushedi kur mund ta shihte serisht.

"Shiu po behet plotesues i deshirave te mia!Duhet te lutem qe gjithmone te bjere shi!" kaloi ne mendjen e tij keto fjale.E me te vertet u lut,deshironi,qe shi te binte serisht here tjeter.Deshiroi qe te gjendej prane saj sa here shiu te niste me te tijen.

"Kujdes!" foli ai dhe u zgjat per ta kapur,por ajo ishte rrezuar tashme.

"Hahah!" vetem qeshi ajo.Nje e qeshur prej femije,ajo akoma nuk ishte rritur.Femija brenda saj ende nuk ishte maturuar.

Ajo qendroi aty.E ulur ne ate trotuar e me kembet e zhytur me pellg.Ai iu bashkua.Dukeshin sikur te dy ndodheshin ne dush,po laheshin me njeri-tjetrin.

"Bobo...do ftohemi..."beri fytyren e nje te shqetesuare,por qeshi,pas asaj qe tha qeshi serish.Te thoje se ishte e dehur,jo ajo nuk ishte,vetem gezimi i atij momenti e bente te ngjante e tille.

"Sa mir te benka ky shiu ty!" ia ktheu ai.

"Po po shum!"

E lan me ate pergjigje te thate e u nisen drejt shtepis.Kesaj here nuk kishte ndjesite e meparshme,tashme i ishin kthyer normales,sikur sapo te ishin zgjuar nga nje enderr e bukur.

Kur arriten ne shtepi Viktoria mbante qendrim si me pare.Nuk i fliste me Livenit.Serisht e ktheu veten si molla e ndaluar e Eves,por harroi se ai ishte Adami.Ai nuk e njihte Viktorian si te ndaluar...

"C'paska ndodhur keshtu?Po ju te dy?" iu drejtua Blekut,i cili qendronte i perqafuar me Denen.

"Epo te ta shpjegoj shkurt bro.Le te themi se keto dy shoqet ketu nuk dine te flasin ne fshehtesi,dhe ime moter paska bere vetem nje loje." foli ai dhe nisi te ngacmonte Denen duke e gudulisur.

"Ejj mjaft!Nuk te fala qe te besh keshtu!" u ankua ajo.

"Si denim e meriton." ia ktheu Bleku dhe e perqafoi.

"Shyqyr se nuk do na qahet me!" u tall Regi,i cili sapo kishte hyre ne sallon me nje tas me kokoshka.

"Po ti c'me ha kokoshka tani,si shtepiaket e deshperuara.Nje e dy ha ti!Le nam le!" iu kundervu Bleku atij.

"C'ke ore ti?!Sikur do i hash ti,un do i ha!"

"Rri se iu sula!"

"Pa he njehere!" provokoi dhe pas pak sekondash nisi lufta e kokoshkave.

Nga ana tjeter Viktoria ishte drejtuar per ne dhomen e saj per tu nderruar.Te njejten gje beri edhe Liveni,por pasi kishte ndare dy femijet e shtepis qe ziheshin dhe per kokoshka.

"Bej ndonje gje ti moj mos me rri duke qeshur." i thirri Denes ai.

"Po me patjeter!" iu pergjigj e pa e prishur terezin shkoi e morri tasin me kokoshka nga duart e atyre te dyve,u ul ne divan e nisi t'i hante.Djemte e pane te habitur,e me pas iu drejtuan me nje fytyre qenushi.Por nuk zgjati shume dhe ata filluan te ziheshin serisht,kesaj rradhe te tre.

"Me ju nuk merresh dot!" tha Liveni nderkohe qe largohej.

***

Darka kishte ardhur.Te dyja vajzat sapo ishin kthyer ne shtepi.Sonte veshja e tyre kishte ndryshuar.Nuk ishin tuta sportive ose xhinse,por fustane.Denes i ishte shkrepur ne mendje se sonte duhej te visheshin me fustane.Kundershtimet e Viktorias ajo nuk i kishte degjuar,por as Viktoria nuk e kiahte zgjatur shume.Kur behej fjale per nje duel mes atyre te dyjave,Dena ishte ajo qe fitonte.Epo ne te shumten e rasteve.

Viktoria ndodhej ne dhomen e saj,ndersa Dena qendroi ne kuzhine.Regi dhe Blek per diku ishin larguar dhe ne shtepi kishin lene vetem Livenin.

Fustani i saj gjendej ne toke,ndersa ajo vete endej me te brendshme ne dhome dhe dicka po kerkonte.Nga pas degjoi deren te mbyllej...

"Dena di gje ku..." nisi te fliste ajo,por kur u kthye pa se nuk ishte Dena ajo qe sapo kishte hyre.Degjoi deren te kycej e hapat e tij tek i afroheshin."Cfare kerkon ti ketu?Dil jashte!" i bertiti ajo dhe u mundua te mbulohej,por buzet e saj u mbuluan nga buze mishtore.Ai e kishte puthur!Nuk kishte duruar dot me shume.Aq me teper ne nje dite si kjo e sotmja!

"C'kujton se po ben?" i bertiti serisht dhe dora e saj u gjend e shenjuar ne faqen e tij.Shenjat e gishtave ishin bere tatuazh!

Por edhe ajo ndjeu dicka ne faqen e saj,nje dore te rende por nje gjuajtje te lehte.E me pas serisht ndjeu buzet e tij.

Cuditerisht po i pelqenin,por po bente rezistence.Teksa ndjenin buzet e njeri-tjetrit kishin harruar se me hapat e tyre kishin arritur prane krevatit.

Mori nje shtytje te lehte nga ai,e me pas ndjeu nje peshe te rende te pa mshuar siper saj.Veshtronin njeri-tjetrin ne sy.Ai perfitoi nga rasi qe goja e saj qendronte e hapur dhe e puthi serisht,kesaj rradhe me gjuhen qe depertoi brenda gojes se saj.

Nuk kundershtoi me!La deshiren te vepronte!E liroi trupin e saj dhe gjithcka ndodhi sipas pasionit.

As ai nuk ndaloi.Aprovimi i saj,ndonese jo me fjale,i mjaftoi e vazhdoi me te tijen.

Pas buzes i erdhi rradha qafes.Vendit me delikat.Nga ngacmimi ajo perkuli koken duke bere qe buzet d tij te ngelnin aty,te burgosur duke puthur.E me pas vazhdoi tek supi,kafshoi e pushi dhe ngadale nisi te zbriste edhe me poshte.Lagte trupin e saj,sikur te ishte nje lule qe kish nevoj per vadisje.

Shijonte cdo pjese te trupit.E perkedhelte edhe me duart e ashpera teksa e puthte.E ndjente edhe trupin e saj sesi i pergjigjej duke levizur ngadale,e here tjeter dridhej.

U ngjit serisht larte.Kesaj rradhe per te qendruar perball saj,vetem pak centimetra larg,duke u veshtruar.Shihnin se si kishin filluar te merrnin fryme me veshtiresi.Frymemarrje e renduar!

Kaloi serisht doren e tij pergjate trupit te saj.Ndaloi ne kofshen e pashtrire,e me pas iu drejtua zones se ndaluar.

Degjonte pasthirrma kenaqesie prej saj.Gje qe e beri ta deshironte edhe me shume!

Paspak castesh ishte ajo qe dominonte duke qendruar siper tij.Ishte ajo qe tashme ujiste trupin e etur te tij.Ishte ajo qe teksa puthte i dhuronte edhe tinguj zemre atij,edhe ai asaj.

Hapi final ndodhi!Trupat e tyre u bashkuan ne nje.Frymemarrja iu bashkua!Buzet nuk u ndane.Te ngjitur me njeri tjetrin dashuroheshin cdo cast,cdo sekond.

E gjithe nata kaloi e tille.Nuk ndaluan as nga thirrjet e Denes,e cila pasi kish kuptuar se c'behej brenda asaj dhome nuk i kishte ngacmuar me.

Ate nate nuk pati fjale,vetem renkime,kenaqesi,perkedhelje,ledhatime e puthje.E te gjitha u permblodhem ne nje duke u quajtur DASHURI!






Ckemi miq,
Arrita te shkruaja sot!! :p

Nuk kisha shkruar ndonjehere pjese te tilla sic ishte pjesa e fundit.Shpresoj t'ia kem arritur dhe shpresoj qe t'iu pelqej edhe juve. :)

Perqaputhje per te gjithe ju 😘😄

Droga qe nuk shitetWhere stories live. Discover now