-Xhelozia!-

1.1K 84 22
                                    

Para se te nisni me leximin doja t'iu falenderoja per +1K shikime!
Iu them faleminderit jo vetem per shikimet por edhe sepse historia ime renditet ne vend te katert ne kategorin General Fiction.
Shume faleminderit! ^_^

Shpresoj qe t'iu pelqej pjesa!!!
Perqa-puthje per te gjithe :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

E para here qe te dy gjendeshin ne krahet e dikujt kur zgjoheshin ne mengjes.E kunder nga te gjithe ishte ajo qe kish perqafuar forte Livenin.Sikur te kerkonte te mbahej tek ai.Ta kish prane vetes per te mos e lene te largohej,ashtu sic kishin bere me pare
me te.Te tregohej me kete gjest se ajo e donte?!

E pavetdijshme ferkoi koken ne kraharorin e tij,sikur te kerkonte me shume dashuri.Leshoi nje pasthirme te vogel gje qe e beri Livenin te zgjohej.

Ngadale hapi syte dhe pa vajzen e pafajshme tek flinte krah tij.E veshtronte me syte qe i shndrrisnin.Deshironte ta puthte,e po me puthje ta zgjonte.

Por jo,ai e dinte se cdo gje do prishej.Se ajo nate pasionante nuk do perseritej serisht.Ndjeu se ajo do kthehej sic ishte,me emocione te fshehura e fytyre ngrysur pa buzeqeshje.

E dinte se si ato puthjet e se djeshme nuk do kishte me,se renkimet e kenaqesis nuk do dilnin me nga goja e saj.Duart e saj nuk do shetisnin ne trupin e tij.Ajo nuk do dominonte me mbi te!

E veshtronte sikur te ishte hera e fundit.E veshtronte sikur te donte ta ndjente prap.Ai vetem e veshtroi,pa e prekur,pa e puthur,derisa vendosi te ngrihej.

Por jo,nuk mund ta bente dot.Trupin e ndjente te mpire,nuk mundte te levizte dot.Nuk mundej te largohej dot nga ajo ngrohtesi.Qe keshtu vendosi te flinte serisht,te flinte per tu zgjuar serisht me vone,por jo krah saj...

"O zot c'kam bere keshtu?!" degjonte turbullt zerin e saj tek i drejtohej vetes."Cohu cohu cohu!" degjoi serisht ate duke folur me shpejtesi.

"Mmmh!" leshoi nje pasthirme kur ndjeu duart e saj qe e shtynin per ta hedhur nga krevati.

"Ti idiot!" foli serisht ajo. "Cohu se nuk kam fuqi te te shtyj,ngrihu nga krevati."

"Cfare ke?" pyeti ai e kur hapi syte pa ate tek qendronte,ne kembe prane krevatit, vetem me te brendshme."Bukur!" shqiptoi me nje shikim djallezor,por ajo...ajo vetem sa e qelloi.

"Zhduku nga dhoma ime!Nuk dua te te shoh me ketu!" i bertiti serisht. "C'me sheh ashtu?" pyeti kur pa veshtrimin e tij jo drejt saj."Idiot,ktheu.. ktheu.. ktheu!" luante duart e saj e i tregonte me to qe te kthehej.Vetem kur ai ishte kthyer ne anen tjeter u nis te gjente rroba per te veshur.

Ai nuk iu bind,por pas pak sekondash u kthye dhe e veshtroi serisht.Shihte trupin e saj,format e te pasmeve,e veshtronte si i uritur,pa dijenin e saj.
Ajo u kthye serisht e pa ate te pavemendshem,te perhumbur ne trupin e saj.

"Dil jasht!" i bertiti me te madhe.E degjoi,e degjoi per te mos e nxehur edhe me.

E vetmja gje qe i vinte per cudi atij,ishte se pse ajo nuk pranonte te verteten?!Pse ndryshoi sjellje serisht?!Ai kishte kuptuar dicka ne ate nate,e kishte kuptuar kur trupi i saj pergjigjej,e kishte kuptuar mes puthjeve dhe renkimeve.

"Epo shyqyre me liruat dhomen!" foli e qeshur Dena pasi kishte pare ata te dy qe u shfaqen ne kuzhin njeri pas tjetrit."Pra ju te khem khem!" dhe ferkoi dy gishtat tregues me njeri-tjetrin per te treguar se c'donte te thonte.

"Jo,vetem seks!" iu pergjigj indiferente.

"Nese do ishte vetem seks do te te kisha trajtuar si gjthe te tjerat qe kam kaluar!Nuk do njihja ndryshim tek ty." ia ktheu i nevrikosur,pas asaj qe kishte thene."Pse duhet te fshihesh?" pyeti veten,por pa pergjigje.

U largua,u largua dhe kesaj rradhe nuk e perplasi deren forte,por u largua me nje plan ne mendjen e tij.Nese ajo nuk donte,do e bente ai ta pranonte!Buzeqeshi triumfator,pa e marre akoma fitoren.

"Pse sillesh keshtu?" foli Dena pas pak castesh qetesi.

"Sepse ashtu duhej!" dhe nuk i dhe me shpjegime.

"A nuk e kuptove se ai ta tha shume qarte!" foli e cuditur.

"Jo c'te kuptoja?"

"Ai te do Viktoria!Sapo ta beri te qarte.Ai te do dhe ti po behesh shume e verber per ta kuptuar." kesaj rradhe ishte Dena qe fliste me nerva.

"Behu gati do shkojme te lokali!" dhe ja serisht ajo i beri bisht fjaleve e bisedes.

U largua me frike!Friken per te dashur.Nuk mund te lejonte qe edhe nje person tjeter te hynte ne jeten e saj,te behej i rendesishem e me pas te largohej,t'i largohej asaj.Nuk donte ta pranonte dhe pse brenda vetes e dinte shume mire te verteten..

***

Dita iu duk shume e gjate.Te kaloje kohen ne lokal iu duk gjeja me e kote e nje dite te tille.

Sapo ishin kthyer ne shtepi kur degjuan te qeshurat e nje femre.Nje ze i holle jehonte qe nga brendesia e shtepise.Kurioze per te pare se kush mund te ishte u drejtua per nga vinte zeri.

Veshtruan te dyja nja vajze hollake,brune,e cila qendronte ulur prane Livenit.Dora e saj ndodhej ne kofshen e tij,ndersa koka e mbeshtetur ne sup.Pak me tutje ndodhej Regi dhe Blek.Te kater dukej se po benin nje muhabet plot batuta.

"Mirembrema!" ishte Dena ajo qe tentoi per re nderprere ata.

"Oo kush na erdhi!" foli Regi.

Indiferent Liveni ktheu koken nga Dena dhe Viktoria,e me pas pa nga vajza ne krah per t'i shkelur syrin.

"Ckemi vajza!" pershendeti ajo."Keti!" u prezantua.

"Ckemi!" folen te dyja shoqet pernjeheresh.

"Dena!"
Viktoria!" u prezantuan te dyja.Nisen te njiheshin,ose me sakte Dena nisi te njihej me ate,sepse Viktorias nuk iu pershtat si person, e mori inat qe kur e pa te ulur ne divan...prane atij.

Kaloi koha dhe ajo degjonte ata duke folur.Mes bisedash kishte degjuar se Keti do te qendronte aty ate nate...do flinte me te,perkrah tij ashtu si ajo diten e djeshme.

"Liven mua po ne flihet.Shkojme te shtrihemi!" e degjoi edhe ate qe iu drejtua provokueshem atij.

"Ne rregull!" iu pergjigj ai dhe krah per krahe u larguan drejt dhomes.

***

"Ja e sheh nje nat kalon me mua e tjetren me kurvat!" iu drejtua ne te bertitur Denes.Qendronin te dyja ne dhome.Ajo bente ecejake dhe priste gjumin t'i vinte.E si te mundej kur renkimet me tone teper te larta te Ketit arrinin te degjoheshin deri ne dhomen e saj.

"Po ti c'ke?Je xheloze apo cfare?!Vet e refuzove.Vet ia the ato fjale!" iu hakerrye shoqja.

"Ti je shoqa ime apo e tija?"

"E jotja,por nuk mund te sillesh keshtu!Perderisa ti i the ato fjale atij,nuk ke pse ben kete sjellje."

"Nuk dua te luajn me mua!" justifikoi veprimet e saja.

"Ai nuk luajti ta shprehu qarte se te do ndersa ti i the qe ishte vetem seks!Ketu je ti ajo qe po hyn ne nje loje,po e krijon vete!" po i perplaste te vertetat ne fytyre.

"Ugh!" leshoi pasthirmen dhe iu drejtua daljes se shtepis duke perplasur deren.Dena e therriste nga pas,por e nevrikosur me te verteten ajo nuk degjoi.

"Iku!" u degjua zeri i Livenit pas Denes.

"Po ti!" foli e cuditur.

"Keti te kam nje borxh!" iu drejtua vajzes perkrah tij dhe me kete i beri te qarte Denes se gjithcka ishte vetem nje loje.

Droga qe nuk shitetWhere stories live. Discover now