Kjo pjese shkon per motren time binjake qe se fundmi e ka hapur wattpad-in RedonaDona,shpresoj te tpelqej zemra!!! 😘😘😘👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Te priste edhe pak ore ishte me e veshtire se sa te priste nje vit.Emocionet se do te takoheshin sa vinin e shtoheshin.Plani i tij derime tani po ecte sic duhej.Edhe pak dhe do ishte prane dy femrave te tij.
Nata kishte rene.Lajmi i kishte ardhur se Viktoria kishte rene per te flejtur.Ne cdo hap qe hidhte i shtohej edhe nje ndjenje me shume.I shtohej kurioziteti per te pare vajzen e tij.Te prekte dockat e saja te vogla, te nuhaste aromen e saj.Ta mbante ne krahe,e pse jo ne krahet e tij ta zinte gjumi.
~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~
Flashback disa ore me pare
Pak hapa dhe ajri qe do ndeshte do ishte tjeter.Do perplasej me realitetin e se perditshmes.Ate qe kur kaperceu porten e hekurt,kuptoi se nuk kishte ndryshuar.Se tik-taku i oreve ecte me shpejte.Nje vit do i dukej si nje ore!
Hodhi syte perqart e te vetmin qe pa ishte Blek.Ai e priste i mbeshtetur ne makinen e tij,i buzeqeshur.
"Hah kush na erdhi!" degjoi te folurin e tij tipike te nje londinezi.
"Kush mo se nuk shoh njeri!" tha e koken e rrotulloi 360 grade.
"Babai i ri ne rrethin tone!" u tall ai,qeshen.U takuan sic vetem ata dinin.Takim djemsh,por me nje ndryshim,dikush ishte bere baba,e ishte burreruar pak me shume se tjetri."Hajde hip tani se po behemi fiks sic ishte Viktoria shtatzane me ato hormonet e saj." shtoi pasi ishin ndare.Do donte te kish perjetuar shtatzanine e saj sic duhej,te provonte hormonet e saj tek i shkaktonin ndryshim humori.E kur te nevrikosej ajo,te ishte ai qetesuesi i saj.Por kjo ishte vetem nje deshire,te cilen ai nurgim nuk ia mundesi,por do kishte femije tjeter,kush e di se kur...
"E bere ate qe te thash?" pyeti Livem pasi ishin nisur.
"Ke?Ëhë!Ate qe me the ne takim te premten?" foli i perqendruar ne timon.
"Po ate!" ktheu pergjigje.
"Po sigurisht,sa te kesh Blekun ti,te gjitha behen.Dena eshte nje aktore e shkelqyer.Nuk them se e kam moter,por ia arriti qellimit.U tregua sa me e bindshme me Viktoria!" u shpjegua.
"Bukur!" neperdhembi Liven."Tani duhet pritur sa ate ta zeri gjumi." ngriti zerin qe Blek ta degjonte.
"Pa merak te lajmerojme ne!Edhe vendin ta kam gjetur per te ndejtur keto ore."
"Jo me mir te dal.Me ka marr malli per rruget e londres.Te marr ajer te piste,por qe me tregon se jam i lire!"
"Ne rregull bro!" ia ktheu Blek.
"Ndalo ketu!Shko ne shtepi e sigurohu qe cdo gje eshte mire!" i tha atij."Dhe mos harro te me njoftosh!" shtoi serisht teksa mbyllte deren e makines.
Nisi te ecte neper rrugete Londres.Nuk i shetiti te gjitha,sepse me shume deshiroi te qendronte prane atij karuseli.Te kujtonte momentet me Viktorian."Tani vendit tone do i shtohet edhe nje person!" mendoi.
End of the flashback~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~¥~
Nje zile e shperqendroi nga mendimet e shumta.Ishte telefoni i tij qe i tingelloi ne xhep.Pa se ishte Blek e menjehere iu pergjigj.
"Po!Ja po vij!Afer shtepis jam!" iu pergjigj dhe e mbylli direkt.
Kesaj here hapat i hidhte me te medha,ecte edhe me shpejte,gati ne vrapim.Ndihej edhe i lodhur,por nje flejtje prane saj do e clodhte.E dinte se do ishte ne gjume,se nga mendimet e shumta per vonesen e tij do ish lodhur.
Arriti prane portes se shtepise e me ngadale,pa zhurme e hapi, hyri brenda per tu ndeshur me fytyrat e miqve te tij.
"Liven!" thirri Dena.
"Shshsh moj se ai jam!" u tall me zerin e ulet per te mos shkaktuar zhurme.
"Mireseerdhe!" tha ajo dhe e perqafoj.
"Po ku je bro!Shyqyr qe erdhe te na zbusesh cik femrat e tua se vetem ankesa kane!" u degjua zeri i Regit.
"Vetem une ua di atyre!" u pergjigj.Takohet me te dy shoket e tij dhe ulet ne divan.Ndejti pak ne qetesi,por i paduruar foli serisht:
"Te sigurt qe ate e ka zene gjumi?" pyeti me dyshim ai.
"Shume te sigurt!E kontrollova vet dhe eshte ne gjum te thelle." iu pergjigj Dena.
"Atehere po iki une!Jam dhe i lodhur." foli e u nis per tek dhoma.
"E mo e..i lodhur shume ti!" degjoi zerin e Regit nga pas.Te kthehej nuk kishte kohe,donte vetem te qendronte prane dy femrave te tij.
Sapo hapi deren e dhomes u perplas me nje arom qe i mbushi mushkrite.Ne shtratin e tij veshtroi ate te mbeshtjellur,ndersa pak me tutje vajzen e tij,porsi nje kotele flinte.Iu afrua shtratit te vogel ku gjendej vajza.Ajo fytyre engjellore i qetesoi shpirtin.Veshtroi gojen e saj te vogel paksa te hapur,ku pjesa e siperme e buzes qendronte e kthyer si me majuc.Syte e mbyllur,faqet e mbushura rrumbullake!Ndersa floket,ato, i ngjasonin me te Viktorias.Shihte se sa shume kishte:"Si ka mundesi kaq e vogel dhe me shume floke?" -mendoi.Ajo vajza e tij!Hodhi syte nga duart e tij e mendoi se si do mund te mbante femijen e tij,i dukej se do thyej.
Me nje puthje ne koken e saj te vogel e la pas per t'iu afruar gruas se tij.Veshtroi te veshur me nje bluze te tij,e nenqeshi.Ngadale dhe pa zhurme zhveshi prej tij rrobat,qendroi vetem me mbathje.Po ngadale futet ne shtrat duke mbeshtjell ne kraharorin e tij trupin e saj.Ndjeu se si ajo u rehatua,thithi thelle aromen e saj e mbylli syte!
Ndersa ajo!Ajo mendoi se ishte thjesht nje enderr.Syte nuk i hapi,por qendroi ne ate ngrohtesi enderre,e serisht,kesaj here e qete,preku gjumin.Por e kishte gabim!Ai ishte real,ai gjendej prane saj serisht: duke e perqafuar e shtrenguar prane tij,duke ndjere pranin e saj e menyren se si trupi i saj levizte ne menyre ritmike-sesi merrte fryme!
* * *
Duhej qe vajza te qante per ta bere ate te zgjohej.Pa kuptuar se prane saj ndodhej ai,pa oren qe shenonte kater e mengjesit e beri te cohej.Por krahu i tij e zgjoi nga pergjumja,krahu qe ai forte e shtrengonte lejoi vetem qe ajo te kthehej perball tij.
"Liven!" peshperiti me syte e mbushur me lote.Pra ajo qe kishte ndiere me pare nuk kish qene enderr..."O zot,Liven!" perseriti serisht.Nisi t'i dhuronte puthje te nje pas njeshme derisa ai u zgjua.
"Mmm!" u degjua nga ai.Hapi syte per tu ndeshur me fytyren plot lumturi te saj.E terhoqi prane tij dhe thelle e puthi."Vajza!" peshperiti ai kur degjoi te qarat e femijes.
"Oh vajza!" tha dhe ajo.U cua me nxitim e mori te bijen ne krahe.Nisi ta perkundte.
"Ooo!" qetesonte te bijen." Shshsh zemer!Ka ardhur babi shpirt!Ai eshte me ne!" i fliste vajzes teksa e perkundte,por ajo kerkonte ushqimin e saj,per te pushuar as nuk kishte ndermend.Ajo e hutuar e kuptoi dhe filloi t'i jepte gji!
-Shihte ato dy krijesa!Veshtronte gruan e tij tek perkundte femijen e tyre me aq kujdes,teksa ajo i jepte per te pire, se fundmi kur e vendosi ne shtratin e saj pasi gjumi e kishte zene serisht.Pa se si ajo afrohej prane tij.Ndjeu trupin e saj t'i rendonte siper,e koken e saj te mbeshtetur prane zemres.
"Ti u ktheve!" peshperiti ajo.Rrahjet e zemres se tij u shpeshtuan edhe me shume." U ktheve tek ne!" serisht perseriti,puthi pjesen ku ndodhej zemra e tij.Perfundimisht ajo zemer u cmend!
Hey miq ja dhe pjesa e re!!Sa mpelqen nga fundi...Ishalla e kam pershkruar mire ^^ 😄
Nje pyetje kisha per ju: "Si thoni t'i merzis edhe njehere keta apo t'i le me kaq?" 😉
Kaq kisha...Shpresoj t'iu pelqej te gjitheve 😄😄😘P.s: Ah edhe shum shum shum faleminderit per +2k...faleminderit per votat komentet dhe qe e lexoni 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
YOU ARE READING
Droga qe nuk shitet
General Fiction..."Do digjesh po mos vazhdo me shume!" ia ktheu ai po ne te njejten menyre ai,por duke bere qe fryma e tij te perhapej ne pjeset e saja te zbuluara,ato me te afertat,e duke vazhduar udhetimin e tyre pak me ne brendesi te rrobave,por serisht ajo nuk...