Author's Note~
Όποιος δυσκολεύεται με τα αγγλικά ας γράψει στα σχόλια να του μεταφράσω τί λένε κάποιες ή και ολόκληρες σειρές.Her POV
"Η Μα--" το κουδούνι με διακόπτει και συνέρχομαι λιγο για να μπούμε για μάθημα.
Στο μάθημα δεν πρόσεξα σχεδόν τίποτα σκεφτόμουν τον αδερφό μου και όλους αυτούς που προσπαθούν να μας τα χαλάσουν.
Σήμερα είχαμε εργαστήριο κα έπρεπε να είμαι αρκετά συγκεντρωμένη, κάτι που κατάφερα με αρκετή δυσκολία.
Στο τέλος των μαθημάτων, περίμενα τον Χάρη στην είσοδο μαζί με τη Ζένια.
Η Ζένια ζήτησε να πάμε για καφέ το απόγευμα αφού αύριο δεν έχουμε μάθημα και έτσι δέχτηκα αφού δεν έχω κάτι να κάνω.Βλέποντας το Χάρη να έρχεται, χαμογέλασα, όταν όμως είδα μια ακόμα ύπαρξη να περπατάει δίπλα του, ο εκνευρισμός μου ήταν έντονος.
"Γεια σου, στολιδάκι μου. Γεια σου, Ζένια." μας χαιρέτησε χαλαρός ο Χάρης, βλέποντας με όμως που είχα πεισμώσει σκέφτηκε να μας συστήσει.
"Δανάη, από εδώ η Kate, ήρθε απο Λονδίνο για να παρακολουθήσει τα μαθήματα αυτό το τελευταίο εξάμηνο.
Ξέρει μόνο αγγλικά οπότε τη βοήθησα, μη θυμώνεις. " ήρθε κοντά μου και με φίλησε στο στόμα , αν και πάντα με έκανε να χαλαρώνω το φιλί του, εκείνη τη στιγμή μου ερχόταν να τον δείρω .Δεν υπήρχε κάποιος άλλος να τη βοηθήσει; Εκείνος ντε και καλά έπρεπε;
"Hey, I am Zenia.Nice to meet you. " της συστήθηκε η Ζένια με ένα πολύ πονηρό χαμόγελο. Τι στο καλό γίνεται;
"Oh, Hi, I am Kate coming from London. It's a pleasure to meet so many people in one day, thank you. " συστήθηκε με τη σειρά της και ανέφερε ότι ήταν ευχαρίστηση της να γνωρίσει τόσα άτομα μέσα σε μια μέρα καθώς υποκλίθηκε ελάχιστα.
Τελικά μπορεί να φαίνεται καλή κοπέλα.
Ο Χάρης από δίπλα μου βλέποντας πως δεν συστηνόμουν γιατί αν και ήξερα αρκετά καλά αγγλικά με τη ζήλια που είχα στο κεφάλι μου θόλωσα και δεν είχα τι να πω.
"...and this is my one and only girlfriend, Danai." με σύστησε προφέροντας το όνομα μου λίγο παράξενα που με έκανε και γέλασα.
"Nice to meet you, Danai" μου πρόσφερε το χέρι της και το έπιασα χαμογελώντας.
"Nice to meet you too, Kate. " είπα με τη σειρά μου αφού είχε σπάσει λίγο ο πάγος μέσα μου.
YOU ARE READING
Jealous Bae!
Non-Fiction#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...