Αργεί να απαντήσει και με ανησυχεί.
Να μην με θέλει το ίδιο μου παιδί;
Άραγε νιώθει τίποτα προς το μέρος μου;
Ούτε εσύ τον κατάλαβες, όμως, όταν τον είδες..
Ναι αλλά εγώ ήμουν πολύ θυμωμένος.
"Θα τον έκανα φιλο, φαίνεται cool." λέει και αφήνω ένα αναστεναγμό.
"Σαν πατέρας; Πως σου φαίνεται; " ρωτάει η Δανάη στη συνέχεια..
"Μαμά, τι λες; Ο μπαμπάς μου είναι ο καλύτερος και δεν αλλάζει με τίποτα.
Εσύ το έχεις πει αυτό. " λέει αθώα ο μικρός κοιτώντας την Δανάη στα μάτια.'Εσύ το έχεις πει αυτό
Εσύ το έχεις πει αυτό 'Εκείνη;
Η Δανάη;
Πώς;Θολώνω για μια ακόμα φορά και κάνω μεταβολή να φύγω.
"Χάρη, Χάρη, περίμενε." δεν σταματάω, βγαίνω έξω και τρέχω θέλω τόσο πολύ να...
Ηer POV.
Γαμώτο, αυτά τα καλώδια δεν βοηθούν να τρέξω από πίσω του..
"Μαμά, τι έπαθε ο Χάρης; " ρωτάει ο μικρός όταν με βλέπει να τρέχω στο διάδρομο σέρνοντας τον ορό δίπλα μου.
Δεν τον πρόλαβα... ΓΑΜΩΤΟ.
Πάω κοντά του τον παίρνω αγκαλιά και κάθομαι σε ένα από τα καθίσματα του διαδρόμου.
"Αγάπη μου, ο Χάρης, ο Χάρης είναι ο πραγματικός σου μπαμπάς. Ο Μαρκ--"
Λέω αλλά με διακόπτει ."Μαμά, τι λες; Τόσα χρόνια μου λέγατε ψέματα; Ο Μπαμπάς; Δεν τον αγαπάς; Αγαπάς τον Χάρη; Γιατί; Γιατί μαμά; Ο μπαμπάς ήταν πάντα καλός μαζί σου. Γιατί; " αρχίζει να κλαίει δυνατά, παρασέρνοντας και εμένα.
Χτυπιόταν και χτυπούσε και εμένα, προσπαθούσε να φύγει απο την αγκαλιά μου όμως εγώ τον έσφιγγα περισσότερο.
Αν έχανα και εκείνον θα--
Ξαφνικά ο μικρός με δαγκώνει στα χέρια έτσι τον αφήνω αφού ένιωσα τον πόνο και αποτραβήχτηκα.
Ο μικρός τρέχει μέχρι που πέφτει πάνω στο Μαρκ.
Τα δάκρυα μου δεν έχουν σταματήσει.
Πια η ζωή μου σταμάτησε.
Ο Χάρης και ο γιος μας με μισούν.
Δεν έχω λόγο να ζω.
"Δανάη, τι έγινε; " ρωτάει ο Μαρκ.
YOU ARE READING
Jealous Bae!
Non-Fiction#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...