Τα Χριστούγεννα ήταν λυπητερά για εμένα ακόμα και αν ήμουν με την οικογένεια μου.
Ήξερα ότι ο Χάρης θα ήταν στο νοσοκομείο, χαμένος και δυστυχισμένος.
Ο Χάρης φαινόταν δυνατός χαρακτήρας, θα μπορούσε να πει κανείς αλλά εκείνη τη μέρα που τον είδα πρώτη φορά να κλαίει, κατάλαβα ότι ένα ευαίσθητο παιδί κρύβεται μέσα του.
Η αγάπη για τη μητέρα του ήταν φανερή, μου είχε μιλήσει κάποιες φορές για αυτή αλλά τα λόγια του έληγαν λίγα με βαθύ νόημα.
Γενικά, δεν έλεγε πολλά για το παρελθόν του, μιλούσε μόνο για τις σκέψεις του και τις απόψεις του.
Καταλάβαινες πολλά άλλα όχι αρκετά για να μπορείς να ξέρεις το παρελθόν του.Οι μέρες περνούσαν και εγώ ήμουν χάλια γιατί μετά το φιλί μας δεν είχε ξανά εμφανιστεί αλλά και γιατί ανησυχούσα για αυτόν...
Αν τρώει, αν είναι καλά..
Μα πως να είναι καλά, η μητέρα του χαροπαλεύει, όπως είπε, να δεν μπορώ και να του τηλεφωνήσω...
Ποτέ δεν είχαμε μιλήσει από το κινητό και δεν είχα το κινητό του, μόνο εκείνος το είχε.
Μέρα Πρωτοχρονιάς.
Κάθε χρόνο τέτοιες μέρες, είχα πάντα ένα χαμόγελο στα χείλη γιατί ήταν οι αγαπημένες μου διακοπές.
"Τι έχεις μικρή πριγκίπισσα;" ο αδερφός μου διέκοψε τις σκέψεις μου.
"Τι-τίποτα " είπα δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου, μια κίνηση που την έκανε αυθόρμητα όταν έλεγα ψέματα και ο αδερφός μου με ήξερε πολύ καλά.
"Δανάη, πόσες φορές σου έχω πει να μην μου λες ψέματα; Στους άλλους κάνε ότι θες αλλά εμένα θα μου λες την αλήθεια ... Απλά πες μου. " μου είπε και ξεκίνησα να του λέω τις σκέψεις μου αφού δεν θα μπορούσα να το αποφύγω.
"Δηλαδή σε φίλησε χωρίς να είστε μαζί; Έτσι επειδή του ήρθε; Δεν μου αρέσει, Δανάη. Δεν μου αρέσει αυτό. " μιλούσε ήρεμα αλλά από τα μάτια του μπορώ να καταλάβω τον εκνευρισμό του.
"Ήταν μπερδεμένος υποθέτω. Όμως αυτό που ένιωσα, δεν το είχα ξανά νιώσει, αλήθεια, ο Δημήτρης δεν με έκανε να νιώθω τίποτα, όμως ο Χάρης, ο Χάρης είναι λες και φέρνει την άνοιξη μέσα μου... Όλα ανθίζουν, όλα γίνονται χαρούμενα και τον ζητάνε. " είπα κλείνοντας τα μάτια μου, φέρνοντας στο μυαλό μου εκείνο το φιλί.
"Μικρή, πρόσεχε, μπορεί απλά να θέλει να παίξει μαζί σου επειδή είσαι αρκετά αθώα, μην κάνεις γρήγορες κινήσεις. Ωραία όλα αυτά περί άνοιξης αλλά τα αγόρια παραμένουν αγόρια σε αυτή την ηλικία " απάντησε και εγώ άνοιξα απότομα τα μάτια μου κοιτάζοντας τον ξαφνιασμένα.
YOU ARE READING
Jealous Bae!
Non-Fiction#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...