Κεφ. 13

363 63 99
                                    

+Α/Ν+
Οι διάλογοι είναι στα αγγλικά, απλά επειδή είναι πολλοί επέλεξα να το κάνω ελληνικά για να είναι πιο εύκολο για εσάς.
Μόνο με τη Ζένια μιλάνε ελληνικά.
Και στα επόμενα κεφαλαία που η Δανάη μιλάει με άτομα από το Λονδίνο είναι στα αγγλικά.

Ενάμισι χρόνο μετά.

Her POV

" Mark, πάρε σε παρακαλώ το μωρό, χτυπάει το κινητό μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

" Mark, πάρε σε παρακαλώ το μωρό, χτυπάει το κινητό μου. " είπα στον άνθρωπο που μου στάθηκε πολύ, όταν ήρθα εδώ στο Λονδίνο.

"Οκ, mi amor.(αγάπη μου) "έρχεται κοντά μου και παίρνει τον 9-μηνών γιο μου.

Τρέχω γρήγορα προς το δωμάτιο και ψάχνω το κινητό μου.

"Παρακαλώ;" απαντάω στα αγγλικά όταν το βρίσκω τελικά χωρίς να ξέρω ποιος είναι.

"Τι παρακαλείς καλέ; Η Ζένια είμαι, να σου πω γιατί οι δρόμοι του Λονδίνου είναι έτσι; Τόσο ανάποδοι είναι εδώ πέρα; " άρχισε να ρωτάει με μια περίεργη φωνή η Ζένια.

Πως ξέρει αυτή για τους δρόμους του Λονδίνου;
Κάτσε μην μου πεις;

"Ζένια, μην μου πεις ότι ήρθες; Ωχ, θεέ μου δεν το πιστεύω; πως το έκανες αυτό χωρίς να μας το πεις; Θα ερχόμασταν εμείς να σε πάρουμε. Γαμώτο, που είσαι; Χάθηκες; Μήπως θες να μου πεις τι βλέπεις μπροστά σου να έρθω να σε πάρω; " άρχισα πανικόβλητη να τη ρωτάω.

Είχε πει ότι θα έρθει για τα Χριστούγεννα αλλά δεν μας είχε ενημερώσει...

"Λοιπόν βλέπω μια πολυκατοικία, που είναι σκούρα μπλε και έχει ένα κουδούνι στο 5ο όροφο με το όνομα Danai Lotiou. " μου απαντά και αφήνω ένα ουρλιαχτό χαράς από την έκπληξη μου.

"Κατεβαίνω περίμενε. " της λέω χαρούμενα και αυτή γελάει μέσω του κινητού.

"Mark, ήρθε η Ζένια, δεν νομίζω να σε πειράζει; Αν μπορείς βάλε το παιδί --" λέω καθώς ετοιμάζομαι. Όταν κατεβαίνω τους βλέπω να παίζουν και αυτό με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενη.

Jealous Bae!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora