Her POV
Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι νιώθω και αν νιώθω κάτι.
Ποτέ άλλοτε δεν έχουμε γίνει έτσι.
Όσο ζηλιάρα και αν ήμουν όσες σκηνές και να του έχω κάνει καμία δεν είναι σαν αυτή τη κατάσταση που βιώνω τώρα.
Δεν ξέρω καν αν νιώθω ή αν σκέφτομαι κάτι, απλώς κοιτάζω προς μία κατεύθυνση και όσο περνούσαν τα λεπτά η καρδιά μου άδειαζε.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα σταματήσω ποτέ μα ποτέ να τον αγαπώ.
Τρόμαξα λίγο όταν άκουσα το χαρακτηριστικό ήχο του κινητού μου και χωρίς να κοιτάξω ποιος ήταν απάντησα.
"Παρακαλώ;" απάντησα τυπικά.
"Έγινε κάτι, μικρή;" ακούστηκε η σοβαρή και ανησυχητική φωνή του αδερφού μου.
"Τι-Τίποτα" σηκώθηκα απότομα από το ζεστό κρεβάτι και δάγκωσα τα χείλη μου αφού έλεγα ψέματα σε αυτόν.
"Πες μου αμέσως τι έγινε γιατί δεν θες να έρθω από εκεί." Τα λόγια του ακούγονται άγρια και απότομα και ξέρω ότι νομίζει ότι ο Χάρης μου έκανε κάτι χωρίς να του πω κάτι τέτοιο.
Ο αδερφός μου είναι αρκετά προστατευτικός, ήταν 2 χρόνια μεγαλύτερος μου -σαν το Χάρη- και με αγαπούσε πολύ όπως και εγώ.
Στον αδερφό μου, ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπορούσα να πω ψέματα. Έτσι, με καταλάβαινε πάντα.
" Μάνο, όλα είναι εντάξει απλά δεν.. δεν, ...απλά χθες αδιαθέτησα και καταλαβαίνεις.." απαντάω δαγκώνοντας ξανά το χείλος μου.
"Δανάη, δεν με πείθεις και αρχίζω και εκνευρίζομαι. Τι σου έκανε;" αποκλείεται να του πω.
"Αχ, Μάνο, αλήθεια σου λέω. Ο Χάρης είναι μια χαρά μαζί μου. Τέλος πάντων, πρέπει να σε κλείσω γιατί.. έχω μάθημα" του απαντάω γρήγορα και του το κλείνω χωρίς να του αφήσω περιθώρια απάντησης.
Πηγαίνω στην τουαλέτα αμέσως και κάνω ένα γρήγορο ντουζ, αμέσως μετά ντύνομαι και κατεβαίνω να ετοιμάσω κάτι να φάμε.
Το τηλεφώνημα του αδερφού μου, με έκανε να ξυπνήσω από αυτό το λήθαργο που περνούσα. Εντάξει, έκανε ένα λάθος, όλοι μας έχουμε κάνει σωστά;
Δεν θα άντεχα να τον χάσω έτσι και αλλιώς οπότε γιατί να συμπεριφέρομαι έτσι;
Έφτιαξα φιλέτο αλά κρεμ με ρύζι, το αγαπημένο του Χάρη, και απλά τον περίμενα, παίρνοντας τηλέφωνο την Ζένια λέγοντάς της ότι απλά δεν ένιωθα καλά και να μου στείλει τις σημειώσεις γιατί τώρα τα μαθήματα είναι αρκετά σημαντικά και δεν με παίρνει να τα χάνω.
YOU ARE READING
Jealous Bae!
Non-Fiction#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...