Κεφ. 14

320 61 101
                                    

His POV

Μετά το τηλεφώνημα της, το μόνο που κάνω είναι να πίνω.
Βασικά αυτό κάνω τον ενάμισι χρόνο.
Δεν ξέρω που μπορεί να είναι, κανείς δεν μου λέει, κανείς δεν μου λέει τίποτα για αυτή, έχω χάσει τα πάντα από αυτήν.

Αυτό το τηλεφώνημα, ήταν η αναπνοή μου, όμως και αυτή έσβησε αφού δεν ολοκλήρωσε ποτέ τι ήθελε να πει.

Ποιοι θα γύριζαν;
Ποιοι;

"Όμορφε,  τι κάνεις μόνος πίνοντας; " μια "όμορφη" κοπέλα ήρθε κοντά μου.

"Φύγε, σε παρακαλώ, φύγε δεν έχω όρεξη για τις αγαμίες σας. " είπα φανερά εκνευρισμένος και εκείνη σηκώθηκε και έφυγε με βλέμμα οργισμένο.

Εσύ ήρθες πρώτη ηλίθια, εσύ μου χάλασες την ηρεμία.

Ποια ηρεμία;
Όλη την ώρα ήμουν σε ένταση, το μόνο που ήθελα ήταν να παίξω ξύλο και αυτό έκανα.

Πήγα σε ένα χώρο παράνομο, ο οποίος διοργάνωνε αγώνες μποξ παράνομα.

"Θέλω μια θέση μέσα στο ρινγκ" κοίταξα έναν τύπο εκεί και του ζήτησα μια θέση, εκείνος με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω.

"Δεν νομίζω να είναι η μέρα σου μικρέ, έχεις πιει και ο διαγωνιζόμενος είναι αρκετά τεράστιος σε μέγεθος. " είπε σαν να με προειδοποιεί.

"Απλά βάλε με εντάξει; " του είπα άγρια και μου έδωσε ένα χαρτί, το συμπλήρωσα και του το έδωσα πίσω μ

"Σε 10 λεπτά να είσαι μέσα στο ρινγκ!" μου είπε και ένευσα.

Δεν χρειαζόμουν τίποτα, οπότε πήγα αμέσως μέσα στο ρινγκ και περίμενα τον τεράστιο...

Όταν το είδα να έρχεται ξεροκατάπια αλλά δεν το έβαλα κάτω ήθελα να παίξω ξύλο οπωσδήποτε.

Ο αγώνας ξεκίνησε με εκείνον να επιτίθεται. Είχε δυνατό χέρι, φαινόταν και από τον όγκο του σώματος του. Με χτυπούσε δυνατά στο πρόσωπο, στα πλευρά, στα πόδια. Όσο πόνο και να ένιωθα δεν συγκρίνεται με τον πόνο εκείνο το βράδυ.

 Όσο πόνο και να ένιωθα δεν συγκρίνεται με τον πόνο εκείνο το βράδυ

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Jealous Bae!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang