Κεφ. 9

460 68 58
                                    

~Author's Note~
Θα υπάρξουν αρκετές αγγλικές φράσεις, αν υπάρχει πρόβλημα πείτε μου στα σχόλια για να σας το μεταφράσω.  Νομίζω είναι το τελευταίο με αγγλικά :)

Όταν πια είχαμε τελειώσει, ήμασταν ο ένας δίπλα στον άλλον προσπαθώντας να βρούμε τις ανάσες μας.

"Αλήθεια, θα πας μαζί της την Κυριακή στην εκκλησία; " ρώτησα με μια παιδική φωνή και στην συνέχεια τον κοίταξα σοβαρά.

" θα ήθελες να έρθεις μαζί μου; " με ρώτησε εκείνος.

" αν και έχω καιρό να πάω σε κάποια εκκλησία, νομίζω ναι θα ήθελα να ήμουν μαζί σου. " απάντησα συνεχίζοντας να τον κοιτάω στα μάτια.

"Έτσι και αλλιώς θα ερχόσουν μαζί μου, δεν επρόκειτο να πήγαινα μόνος μου. " άρχισε να γελάει, λες και ήταν δεδομένο η απάντηση μου.

"Και γιατί με άφησες να συμπεριφέρομαι έτσι; " ρώτησα ενώνοντας τα φρύδια μου.

" σου είπα μου αρέσει να σε βλέπω έτσι" συνέχισε να γελάει δίνοντας μου ένα φιλί στο κούτελο.

"Εγώ νομίζω ότι με κοροϊδεύεις. " είπα κατσουφιάζοντας.

"Σε αγαπώ, Δανάη και μου αρέσει όταν ζηλεύεις. " απάντησε και με φίλησε ξανά.

"Τι θα κάνεις σήμερα το απόγευμα; " τον ρώτησα χαμογελώντας.

"Τι θα κάνω; Γιατί τι είναι σήμερα; " ρώτησε απορρημένος.

"Ε-Εγώ θα βγω με τη Ζένια. Αύριο δεν έχουμε πανεπιστήμιο οπότε έλεγα μήπως έχεις κανονίσει κάτι... " είπα κοιτώντας κάτω.

Σπάνια βγαίναμε, αφού και οι δυο δεν συμπαθούσαμε το ποτό, εγώ ειδικά δεν έπινα καθόλου αλλά ο Χάρης απλά δεν ήθελε τις περισσότερες φορές.

"Μπορεί να πάρω τη Μιχαέλα να βγούμε " στο άκουσμα γυναικείου ονόματος γούρλωσα τα μάτια μου και τον κοίταξα έκπληκτη, αυτός άρχισε να γελάει.

"Τον Μιχάλη εννοώ, στολιδάκι μου." πρόσθεσε και άφησα την αναπνοή που κρατούσα τόσα δευτερόλεπτα .

"Καταλαβαίνεις ότι δεν είσαι αστείος;" ρώτησα στην αρχή σοβαρά αλλά μετά άρχισα να χαχανίζω.

Οι μέρες περνούσαν ευχάριστα.
Είχαμε γυρίσει στα παλιά που τα πράγματα ήταν σχεδόν ήρεμα.

Ακόμα υπήρχαν ψίθυροι αλλά πια δεν δίναμε σημασία.

Η Kate είχε γίνει ένα μέλος της παρέας μας πια, ήταν αρκετά καλή κοπέλα και έδινε αρκετά σωστές συμβουλές.

Jealous Bae!Where stories live. Discover now