+ΠΡΟΣΟΧΗΗ+
Αν υπάρχει κάποιος που δεν του αρέσουν τα ερωτικα περιεχόμενα, ας παραληψει την αρχή και να πάει προς το τέλος! :3Her POV
Ένα μάθημα ακόμα και μετά φεύγω για Λονδίνο, ακόμα να πιστέψω ότι θα αφήσω τα πάντα πίσω, μόνο και μόνο επειδή μου το είπε μια γυναίκα η οποία απλά έχει χρήματα και νομίζει ότι ελέγχει τα πάντα.
Βέβαια, δεν θα ρίξω ευθύνες μόνο σε εκείνη, φταίω.. Ναι το ξέρω ότι φταίω και εγώ.
Ο Χάρης δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου εδώ και ένα μήνα. Η Ζένια μου λέει ότι δεν έχει βγει ακόμα από τη φυλακή αλλά τα μάτια της δεν με κοιτάνε όταν η συζήτηση πάει σε εκείνον.
Η καθημερινότητα μου;
Δεν νομίζω να έχω κάνει τίποτα άλλο από το να κλαίω.
Ο Χάρης αποτελούσε το κυριότερο μέρος της καθημερινότητας μου.
Δεν μπορώ να το ξεχάσω έτσι απλά, ακόμα σκέφτομαι τη φυγή μου στο Λονδίνο, όμως εδώ δεν θα μπορώ να ζήσω.
Το να έχεις ένα άνθρωπο, να ζεις όλη μέρα μαζί του, να κάνετε πράγματα μαζί, να αποτελείτε κομμάτι ο ένας για τον άλλο δεν είναι εύκολο, και πόλο μάλλον να πρέπει να φύγεις από κοντά του για το καλό του.
Άραγε με σκέφτεται όσο τον σκέφτομαι..."Δεν θα πας; " ο αδερφός μου διακόπτει τις σκέψεις μπαίνοντας στο δωμάτιο μου.
"Πού; " ρωτάω άψυχα.
"Με τη Ζένια δεν θα βγεις σήμερα;
Δανάη, ανησυχώ.... Έχεις χάσει ειλικρινά το μυαλό σου. " παρατηρεί ο αδερφός μου και έρχεται δίπλα μου.Ας ήταν μόνο αυτό, έχω χαθεί ολόκληρη χωρίς αυτόν....
"Σε λίγο θα ετοιμαστώ. "απάντησα χωρίς να πω κάτι παραπάνω και ξανά σκεπάστηκα με το ζεστό πάπλωμα.
Αν και καλοκαίρι, ένιωθα συνέχεια κρύο, παγωνιά.
Αφού ήσουν μακριά του.
Μόνο αυτός μπορεί να σε ζεστάνει.Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου σαν κάποιος να μου μιλούσε .
"Σήκω θα σε πάω εγώ, είναι μακριά το μπαρ που κανονίσατε, για αυτό βιάσου." προειδοποιεί και βγάζει το πάπλωμα.
"Εντάξει, είπα" ξανά κουκουλώνομαι.
"Δανάη, σήκω αλλιώς θα σε ξεντύσω εγώ. " απείλησε,αφαιρώντας ξανά το πάπλωμα. Αφού αναστέναξα ηττημένη, σηκώθηκα και ετοιμάστηκα.
Δεν έδωσα σημασία στο τι φορούσα, αφού δεν με ένοιαζε, αν η Ζένια δεν το είχε πει στον αδερφό μου δεν θα πήγαινα, αλλά τα κανονίσανε μόνοι τους. Δεν είμαι καλά γιατί δεν τον καταλαβαίνουν;
VOCÊ ESTÁ LENDO
Jealous Bae!
Não Ficção#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...