Οι μÎÏες Ï€ÎÏασαν γÏήγοÏα μετά από αυτό το γεγονός.
Με τον αδεÏφό μου, ξανά μιλήσαμε και φάνηκε πιο ήÏεμος αλλά ακόμα είχε αμφιβολίες για τον ΧάÏη.
Με τον ΧάÏη, η κατάσταση είναι όπως παλιά. Αν και για τους 2 ήταν κάτι νÎο και Ï„ÏομεÏÏŒ όλο αυτό αλλά και οι 2 αποφασίσαμε να το αφήσουμε πίσω και να κοιτάξουμε το μÎλλον μας χωÏίς να σκαλίζουμε το παÏελθόν.
Τι γίνεται όμως όταν το παÏελθόν Ï€Ïοσπαθεί να ξανά εμφανιστεί μπÏοστά σου;
Στο Πανεπιστήμιο, από την άλλη μεÏιά όλα γινόντουσαν χειÏότεÏα .
Σχεδόν όλο το πανεπιστήμιο, είχε μάθει για την "απιστία" του ΧάÏη, και δεν παÏÎλειπε να σχολιάζει κάθε φοÏά που με Îβλεπε του Ï„Ïπου :
'Τα κÎÏατα σου που είναι; '
'ΚÏιός ή ΤαÏÏος είσαι; '
'Φυσικά και θα σε απατοÏσε σιγά μην καθόταν μαζί σου' κλπ.Φυσικά όλο το πανεπιστήμιο είχε βÏεθεί εναντίον μου ακόμα και μικÏότεÏα σε ηλικία παιδιά δεν Îχαναν τον χÏόνο να μου την πουν.
Μόνο η ΖÎνια που ήταν φίλη μου και 2-3 αδιάφοÏα άτομα που απλά δεν τους Îνοιαζε.
Ο ΧάÏης αν και Îδειχνε αÏκετά Îνοχος Ï€Ïοσπάθησε να πει την αλήθεια όμως κανείς δεν τον άκουγε.
Όλοι πίστευαν κάτι που άκουσαν από κάποιον που απλά είχε τη μια πλευÏά της κατάστασης.
Δεν του Îδωσαν καν την ευκαιÏία να πει τη δική του πλευÏά.
Μόνο κάποια κοÏίτσια, που πεÏίμεναν στην ουÏά για να βÏεθοÏν στον κÏεβάτι του, όμως όταν τελείωνε την ιστοÏία του εκείνες του απαντοÏσαν :
"Τι θα Îλεγες πάμε να σε υπνοτίσω και εγώ; " με την ειÏωνεία να στάζει από τα στόμα τους και να γελάνε.
Αν και αÏκετÎÏ‚ σταμάτησαν να του στÎλνουν, άλλες του Îστελναν ακόμα πιο Ï€ÏοκλητικÎÏ‚ φωτογÏαφίες λÎγοντας του ότι Îχουν ακοÏσει τα καλÏτεÏα για αυτόν και ότι ήθελαν Ï€Î¿Î»Ï Î½Î± πεÏάσουν μια νÏχτα ÎºÎ±Ï…Ï„Î¿Ï Ï€Î¬Î¸Î¿Ï…Ï‚ μαζί του.
Εγώ όσο και αν ήθελα να μην εκνευÏιστώ ή ζηλÎψω, το μυαλό μου Îβαζε δικÎÏ‚ του σκÎψεις μÎσα και δεν με άφηνε να δÏάσω με λογική.
Του Îκανα πεÏισσότεÏες σκηνÎÏ‚ αν και ήξεÏα ότι δεν Ï€Ïόκειται να πάει με καμία από αυτÎÏ‚ Î±Ï†Î¿Ï Î®Î´Î· Îκανε Îνα λάθος.
Ο ΧάÏης φυσικά τις απÎÏÏιπτε όλες και Ï€ÏοσπαθοÏσε να με πείσει παÏαπάνω ότι εγώ υπάÏχω για αυτόν.
YOU ARE READING
Jealous Bae!
Non-Fiction#1 (Πρώτη θέση) Μη-φαντασίας 18 Μαρτίου 2018 -21 Μαρτίου 2018 12 Φεβρουαρίου 2018 - 14 Φεβρουάριου 2018 1 Φεβρουαρίου 2018 - 5 Φεβρουάριου 2018 1 Ιανουαρίου 2018 - 5 Ιανουαρίου 2018 28 Νοεμβρίου 2017 έως 5 Δεκεμβρίου 31 Οκτωβρίου 2017 έως 1 Νοεμβ...