11. kapitola - The story of my life

5.9K 482 28
                                    

Než se Yoongi od Jimina odtáhl, přejel mu dlaní po stehně. Pak se mrknutím oka přesunul na druhý konec gauče.

"Chime?" houkl mužský hlas z chodby, ale oslovený nijak nereagoval. Stále se snažil vstřebat předchozí okamžiky, kdy téměř cítil chlapcovy rty na svých. Když na tom gauči nehnutě ležel a neodpovídal, Yoongi vstal a vrhl pohledem na Hakyeona, ukazuje palcem dozadu, k obývacímu pokoji. On sám se musel zavřít ve svém, aby se pokusil z hlavy dostat všechny myšlenky, které se Jimina týkaly ve chvíli, kdy na něm ležel a chtěl ho políbit. Asi začínám bláznit, zasmál se sám sobě a hodil sebou na postel.

Hakyeon mezitím došel do obýváku, kde našel Jimina, škrábajícího se do sedu. Měl rozcuchané vlasy a roztomilé ruměnce na tvářích.

"Dával sis šlofíka? To se ti nepodobá," zachechtal se Hakyeon a posadil se vedle něj, přehazuje ruku přes opěradlo.

"Uh, jo," řekl Jimin a naoko se začal protahovat. Hakyeon vyvalil oči.

"Co tady vůbec dělal Yoongi?"
Jimin se zarazil a začal si nervózně třít paži.
"Chime?" oslovil mladíka, přičemž mhouřil oči. Blondýn se zavrtěl a začal se usmívat od ucha k uchu. Ačkoli to přišlo Hakyeonovi naprosto rozkošné, na jeho otázku se Jimin zdráhal odpovědět.
"Máš v plánu mi na to něco říct? Nebo to z tebe budu muset dostat násilím?"
Jimin pohotově zavrtěl hlavou, ale na to už bylo pozdě. Hakyeon se na něj vrhl a hbitými prsty jej začal lechtat na bocích. Jimin měl pevně zavřené oči a snažil se chlapce odstrčit, ale Hakyeon měl příliš velkou sílu a navíc se smál tak moc, že jej zrazovaly snad všechny svaly krom těch břišních, které se stahovaly a zase uvolňovaly, čímž jen podporovaly Jiminův záchvat smíchu.

"Do-dobře! Povím ti to!" zaprosil Jimin a jakmile byl opět volný, zhluboka se nadechl a chytil se za obě tváře, skrývaje tak ruměnce. "Yoongi," promluvil po chvíli ticha, "mi dovolil si ho prohlédnout."

Hakyeonovi spadla čelist.

Po dlouhé odmlce se zmohl jen na překvapené: "Wow," zavrtěl hlavou. "Viděl jsi ho?" ujišťoval se Haki.

"Jo," kuňkl s úsměvem Jimin a chvíli šmátral po Hakyeonově ruce, než ji našel a stiskl. Byl šťastný. Byl velice šťastný. "Bylo to úplně jiné, než jsem čekal," dodal klidně a tlumeně se zachichotal.

"Jiné?" nakrčil hnědovlásek obočí a koutek úst mu vystřelil vzhůru. Jimin byl legrační. "Nedivím se ti."

"Ne?" podivil se blondýn, třeště své veliké obdélníkové oči.

"Ne-e," potvrdil mu Hakyeon, ale pak přivřel oči do tenkých škvírek. "Tedy pokud jsi mi nekecal a vážně se ti líbí," oba kluci se po té větě zasmáli, jenomže Hakyeon to myslel vážně. "Líbí se ti? I když je s mrchou?"

"I tak, ano," Jimin rozhodně pokýval hlavou.

"A důvod, proč jsi ležel na gauči?"
Jimin sklopil hlavu a očima kmital na zemi sem a tam, aniž se zastavil na jediném místě déle než na zlomek sekundy.

"Bylo to tak zvláštní," pokrčil rameny, ve tváři zasněný výraz, "prostě mě chytil za bok, tady," broukl, a prsty přitiskl na místo, kde i teď cítil Yoongiho pevný a zároveň nějakým způsobem něžný dotek. "Zničehonic mě tam prostě chytil a povalil mě pod sebe. Přísahal bych, že jsem cítil jeho dech na tváři. Myslíš, že mě chtěl... to?"

"Znási-"

"Proboha, Haki!" zděsil se Jimin a na čtvrtý pokus praštil Hakyeona přes rameno.

"Dělám si srandu!" bránil se hnědovlásek. "Možná jo," přikývl čímž odpověděl na Jiminovu předchozí otázku, "a kdybych neotevřel dveře, asi by se to i stalo."
Jimin broukl v souhlas a poslední detail, ono škádlivé pohlazení, které mu Yoongi ještě věnoval, si nechal pro sebe.

Blinded [Yoonmin, BTS CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat