"Lan sen bana baksana sen kimsin ne istiyorsun benden"dedim.Zorda olsa ama o cevap vermemekte kararlıydı.Soru sordukça dahada suskunlaşıyordu.Sonra içimden bir ses;“bak ölmek istiyordun bu psikopat seni kesin öldürür”
“Ben orada intihar etmeye çalışıyordum intiharimi boldun seni tanımıyorum beni zorla arabaya bindirdin ve şuan nereye gittiğimizi bilmiyorum sen kimsin hele hele hiç bilmiyorum cevap bile vermiyorsun”
“Akın”
Cevap vermesi beni şaşırtmıştı.
“Ne Akın”“Akın Kara ismim bu daha fazla soru sorma”
Konuşmasından cesaretlenen ben
“Kimlerden kaçıyordun”“Sana soru sorma demiştim ne gıcık insansin”
“Peki nereye gidiyoruz”
“Soru sorma dememin neyini anlamadın”
“Ya manyak herif en azından nereye gideceğimizi soyle”
“Terbiyesizleşme evinin de adresini ver bana”
“Yuh ulan bide benim evemi gideceğiz sen çok olmaya başladım Akın Kara”deyip imdat!! diye bağırmaya başladım.
“Tamam madem bu kadar çok istiyorsun benim evime gideriz”
“Tamam herkes kendi evine"
Sen kaşındın
"Bana uyar ama kadir babanın adamları benimle aynı fikirde mi onu bilemem"
“Kadir babamı?O kim be”
“Mafya babası gibi birşey ama baya bi psikopat helede senin benimle birlikte iş birliği yaptığını öğrendiğinde seni öldürürken hangi işkence çeşidini dener bilemiyorum ”
Korkmuştum ama o adamla aynı yerde kalamazdim“Ne bu şimdi çocuk muyum ben Kadir baba dediğin adam kimin umrunda şimdi herkes evine”
“İyi o zaman keyfin bilir güzelim işkence fantezin olduğunu bilmiyordum”
Biraz dikkat ettiğimde kan aktığını farkettim kolundan;
“Hey kolun”
“Önemsiz ben evime giderim sende evine gidersin yarın cenazene yetişirim dert etme hakkını helal et inşallah parçalarını buluruz”
«İyice korkmaya başlamıştım.Sonumuz hayra alamet değil ama hadi hayırlısı.Ölümden “U” Dönüşü yapalım derken ölümün göbeğine düşmüştüm»
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...