Akın’dan;
Herkesin bir gizlisi vardır bu hayatta bende en baştan anlatmaya karar verdim;
Bazen hayat size öyle tokatlar atarki aklınız hayaliniz durur.Hiçbirseyin önüne çıkarı koyamadım ama hayatta bana koymaya doyamadi.Ne olur beni hiç tanimadiklari doğru insanlara güvendim ve yarim akilli oldum.Taki Ervayı görene dek.Onu ilk kez hastahanede görmüştüm.O zaman pek umursamamistim.Tabi biz mafyayiz toplantı yaptığımız belli olmasın diye bir cafeye gitmiştik.Orada Ervayı bir erkekle gördüm onu öyle görünce içimde istemsizce birşeyler olmuştu.Azradan sonra ilk kez boyle duygular yaşamıştım. Toplantıyı bile tam dinleyememistim.Daha sonra Ervayı takip etmeye başladım.İşte benim hikayem boyle başladı.Ondan sonra Allahın her günü Ervayı takip ettim.Şimdi anliyormusunuz onu neden Arastan kiskamdigimi.Ona değer veriyorum ona o kelimeyi söyleyerek onu çok incittim ama benim yapım bu ben mafyayim yani normal olarak düzgün konuşmami beklememesi lazim.ŞUANDA TEK KORKTUĞUM ŞEY ERVANIN ARASA AŞIK OLMASI.Erva benim hayatımın bir mucizesi Erva aşık olabilir çünkü şöyle birşey var “BABASIZ BÜYÜYEN DOKUNDUĞU TENE AŞIK OLUR”
O yüzden Ervaya gözüm gibi bakmalıyım.En başta su hayvanlıktan bir kurtulmalıyım iste Ervadan hoşlanma nedenim ben bu hayatta aile dışında ne istediysem sahip oldum. Güç,Para,Kadın,kısacası hersey.Bu gece Ervaya o söylediğim laf yüzünden Erva evden çıktı gitti.2,3saat o banka öylece oturdu bende onun biraz uzağında oturup onu izledim hiç sıkılmadım.Sonunda cesaretimi toplayıp yanina gittim ve eve getirdim.Ben o ağzımı varya...... O kadar perişan olmuştu ki onun o gozlerinden akan her damla yasın telafisi için canımı bile feda ederim.Erva durgun ile yaşamak benim için müthiş.Büyürken azaldım karanlığıma gömüldüm
Ellerim kanlı benimle bu hayatı yaşamak istemiyecek çok iyi biliyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...