"31"

40 33 0
                                    

Sedat;
Benimde babam daha ben küçükken intihar etmişti.Küçük olmama rağmen hala unutmam unutamam o gece Ervayı öyle görünce içim cız etti.Kurtardım onu ve hayatı beni çok üzdü bana Eniştem yıllarca tecavüz etti babam mafyaymis dedi.Ama olsun ben ona yardim edecektim.Onunla arabaya bindik onu burada bırakamazdım yolda önümüzü kestiler.Ervayı korumak için silahımı alıp arabadan indim en som hatırladığım şey Ervanın ağlayıpÖLME” diye bağırışlarıydı...
Gözlerimi hastahanede açmıştım....
“Efendim iyi misiniz? ”

İyiyim ne oldu bana?”

“Efendim bir çatışmanın ortasında kalmışsınız kız arkadaşınız kapıda”

“Senden ufak birşey isteyecegim bu kızı bul”

Emredersiniz efendim..”

O sırada sevgilim Şura kapidaydi içeri girdi.

“Ne oldu soyle Sedat kim yaptı bunu sana”

“Operasyon sırasında oldu Şura mühim birşey yok”

Üstüne birde memur arkadaşlar girdi.

“Efendim olayı anlatırmısınız?”

“Şura sen dışarı cik”

“Neden Sedat benden sakladığın birşey mi var?”

Hayır sadece sözümü dinle ve çık!”

Şuranın biraz moralini bozmuş oldum sanırım. O çıktığında olayı anttim.Ve Ervanın bulunması konusunda biraz sert çıkıştım.Onun bulunması benim için artik şeref meselesiydi.Tam bir hafta koskoca bir hafta hastahanede yatmıştım..
Çıkar çıkmaz Ervayı aramaya başlamıştım.Ve birkaç ipucuna ulaştım.....

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin