Bir kelebek’tim gökyüzünde
Bir kelebek’tim amaçsızca uçan.
Ve bir kelebek’tim esarete düştüğümü sanıp huzura uçan...Akın lütfen uyan senden başka kimsem yok benim..
“Yenge bizim çocuklar Arası almış sey bide şu üstündekini değiştir kan olmuş heryerin ”
“Giyineyim çıkarız”
“Erva kız Erva hoca seni çagiriyor”
“İşim var Ayşen sonra ugrarım”
Koşarak gidip üzerimi değiştirdim.Bana ne olmuş böyle yüzüm gözüm çökmüş.İntikam alacağım hic şüphesiz
“Ali çıkalım ”
“Buyur yenge”
Alinin arabasına bindik.
“Yenge akın bunu sana iletmemi söylemişti”
Elindeki eski kutuyu aldım.İçini açtım ilgimi ilk çeken mektuplardi.Çok fazlaydı birini açıp okunmaya başladım..
Ervam;
Bunu okurken gözlerin yaslanacak biliyorum.Bu gördüğün mektuplar seni ilk gördüğümden beri yazdığım mektuplar.Bana aşık oldun değilmi?
Seni anlayabiliyorum sevgisiz büyüdün.Keşke senin karşına hiç çıkmasıydım.Duygularımaengel olamadim .Karanlığımı aydınlattın teşekkür ederim.Sen beni bu hayata ikinci defa bağladın.Şuan intikam hırsıyla yaniyorsun biliyorum ama yapma bunu intikam ölüme götürecek benim gibi ve kafamdaki sorulara bir cevap bulamıyorum.Anneni Kadir baba öldürdü bunu senden saklamak istemiyorum.Sen benim kelebegimsin kutuda bir kelebekli kolye var onu boynuna tak ve asla çıkarma.Senin çok kalbini kirdim biliyorum bir kelebeklegin küçük bir kelebeğin canini yakmak istmezdim sadece beni unutma hep sev beni özür dilerim sevgilim ELVEDA!!Mektubu okudukça ağlıyordum.Mektubu katlayıp kutuya göz atiyorum bulanık gozlerimle kelebekli kolyeye baktım.Neden veda ediyor bana neden ama kolyeyi taktım sigara yakıp dışarıyı izlemeye başladım gözlerimin önünden gitmiyordu gözleri ve o müthiş gülüşü ilk tanıştığımız gün yaşanmışlıklar unutulmayan, ve asla unutulamayacaklar.Bir deponun önüne geldik.Arabadan indik kapıda Alinin adamları karşıladı içeri girdiğimizde neler olacağını ben bile tahmin edemezdim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AvventuraBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...