"36"

40 28 10
                                    

Uyandığımda Akın yoktu kıyafetlerimle uyumusum banyoya gidip duş aldım saçlarımı düzleştirdim.Üzerimi değiştirdim.Aşağı indim mutfağa gittim mutfaktada yoktu ama mutfak dağınıktı Akin neredeydi.Bahçeye çıktım bir baktımki Akın bahçeye piknik yapmak için kahvaltı hazırlamış

“Ooh burdamıydın?”  

“Ne oldu fıstığım korktunmu?” deyip.Yanağımdan makas alıp bana sarıldı sonra beni sofraya oturttu.Çok tuhaf geldi bana herşeyöğrenmişel çok çok çok.

“Akın sana birşey söylemem gerekiyor”

“Soyle Ervam”

“Dun gece se.....”

“Sayıklıyordum değilmi?”

“Evet iyisini degilmi?”

“Sen varsın çok daha iyiyim”

Gülümseyip kahvaltı yapmaya başladık.Bir kuş sütü eksikti erkeklerinde böyle hamarat olduğunu bilmezdim.Akın ayağa kalkıp içeri gitti.Acaba nereye gitti 10 dakika sonra elinde bir kutuyla yaninda bir küllük le geldi...

“Hanımefendi bu size ait”

Kutuyu uzatıp..

“Bune acaba”

“Annemin bende kalan son hatırası sana çok yakışacağını düşündüm ”

İçinden bir kolye çıktı.Çok güzeldi zevkli bir annesi varmış fakat o özel birşey alamazdim.
“Be-ben bunu alamam hem hatırası büyük hemde değeri olmalı senin icin ”

“Ervam sende benim için annem kadar değerlisin bunu almazsan çok üzülürüm hadi gel takayim”

Bu çocuk bana değer veriyor.Annesinden kalan son hatırayı bana verebilecek kadar..
Kolyeyi verdim diz çöküp boynuma  takti..

“Sigara icermiyiz?”

“Olabilir”

Paketi uzattı.İçinden bir dal aldım yıllardır hic sigara arkadaşım olmamıştı.Sigara yakınca bir an duygulandim ilk kez üzüntüden sigara yakmamıştım...

“O güzel  gözlerin neden yaşardı? ”

“Duman kaçtı gözüme yaaa önemli birşey yok”

Bende ilk kez mutluluktan yaktım sigaramı farkettim gözlerinin dolmasını ”

“İlk kez bir adam bana annesinin tek hatırasını hediye etti ve ilk kez birisi beni gerçekten sevdi bu çok güzel bir duygu beni ölümden kurtardın hatta ölüm gibi bir hayattan”

“Ervam bana neler yaşadığını anlat istiyorum ne olur kırma”

“Ya anlatınca sogursan benden”

“Hayir Ervam asla sogumam ben senden”

“Tamam o zaman başlıyorum”

Bu kızın hayatı neden bu kadar esrarengiz diye merak edenler diğer bolumu okuyup Ervanın hayatını öğrenmiş olursun......

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin