“Neden öyle bakıyorsun bana?”
“Bilmemki sen bugün Arasa sarıldın ya içim bir tuhaf oldu ona yakın olmanı istemiyorum”
“Benim isim bu mecburum görevi sen verdin bana simdi neden boyle diyorsun”
“Bak Erva simdi anlattıklarımdan sonra benden kaçmanı istemiyorum”
“Soz veremem Akın sen bir söyle”
“Neyse ya zamanı geldiğinde anlatırım”
“Bir laf söylüyorsun devamınıda getir”
Elimden tuttu ve o muhteşem masaya oturttu.Acaba ne söyleyecekti beni Arastan kıskanıyor muydu??
Aklımda gerçekten deli sorular var ama bu aksam güzel bir aksam olacak sanırım.Ama korkuyorum ya ben bir mafyaya aşık olursam banadami böyle olur.Duzensiz bir hayat üzülüyorum ona bir sıkıntısı vardı.Ben herşeyi çok abartıyorum böyle bir adamın hayatında muhakkak birisi vardır. Ama anı yaşa..Yemegimizi yemeğe başladık.Kafamı ne zaman kaldirsak gözlerimiz buluşuyordu.O sırada kapı çaldı Akın tedirgin olmustu.Gidip delikten baktım ben şok
-Arastı onun burada ne isi va“Aras aras gelmiş”
“Hass siiktir sakin kapıyı açma önce burayı toplayalım”
Kafami sallayarak onayladim.Hızlıca sofrayı toplarken banada bir yandan öğüt veriyordu.Yok Arastan uzak dur bla bla saçlarımı ıslattı pijamalarimi giyindim.
“Oha lan bune hal resmen üstüne yapışmış her yerin meydanda Yuh ya git değiştir.”
“Bune şimdi benim isim bu Arası etkilemek”
“Sıçarım Aras’ına götünü başını göstererekmi etkileyeceksin üzerini değiştir bende karşı odadayim yanasirsa onun ağzına sıçarım vallahi”
“Sen kim oluyorsun be cesarete bak”
“Bak kızım senin o bacaklarını kırarım adam akıllı giyin sonra konusuruz”
Giyinip kapiyagittim.
“Aras kusura bakma banyodaydim”
“Hiç hiç önemli değil ama kapıda ağaç oldum içeriye davet edecekmisin”
İçeriye davet ettim.İçeri geçtiğimizde;
“Kahve içermiyiz?”
“Olabilir”
Kahve yapmaya gittiğmde Akin kolumdan tutup kapının arkasina geçirdi.Kapıyla arasına aldı nefesi nefesime degiyordu.
“Dikkat et kendine sana dokunmasına izin verme”
“Sanane yaa sen ne karışıyorsun bana ben özgür bir kadınım kimseye hesap vermem”
Acaba Akın bana neden boyle davranıyordu.Benden ne istiyor Ölsemmi Ölmesemmi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...