"43"

38 29 7
                                    

__Kelebekler masumdur__ __bayım  size zarar__ __veremezler__

Akın’dan;
Bir kelebeği sevdim ben Ervamın  o intihar edeceği gün o kelebeğin o gün kanadı kırıktı.Onu kurtardım ona uçmayı öğrettim.Yaralarını sardım uçmayı öğrendiği güne kadar hep yaninda oldum.Ervam artik uçmayı biliyor ölürken içim çok  rahat Ervam benim için üzülecek  biraz biliyorum ama uçmayı öğrendi ya bundan sonra onu kimse yaralayamaz.....

En son hatırladığım Arasın bana ateş etmesiydi.Ervanın çığlıkları yankılanıyordu.Gözleri ona aşık olduğum ilk noktasıydı benim kor noktamdi gözleri.
Ben şimdi ölüyorum Erva ise kendini belanın kucağına atıyor.Ben ölüyorum Ervam ölüyorum kanadı kırık kelebeğimi bırakıp ölüyorum.Ardımda gözü yaşlı birtek Ervam var birtek Ervam.Belki simdi önleyecektim ama bu hastalık beni fazla yaşatmayacaktı eminim....

***************************

Hastahaneye geldiğimde direk hocanın odasına çıktım.

“Buyrun hocam”

“Erva kızım Akın hasta bunun için çağırdım”

“Hocam neyi var Akının anlatın lütfen”

“Kac gündür açsın önce birşeyler ye sonra anlatirim”

Elinde paketle Ayşen geldi.Yiyecekleri uzattı yedim hızlıca yedikten sonra hocama döndüm.

“Aml Erva Aml”

“Nasıl yani Akut myeloid lösemi öyle mi?”

“Erken teşhis edilseymis tedavisi daha kolay olurdu bu bizi biraz zorlayacak ama atlatacağız bu arada Akını normal odaya aldık uyanmasını bekliyoruz”

“Anladim hocam ben Akını görmeye gitsem iyi olacak”deyip odadan çıktım. Ağlamaya başladım iç çeke çeke Akını kaybedemem hayır Allahım hayir.Akının odasına geçtim.Akın uyuyordu biliyordum beni bekliyordu.Ellerini tutup dudaklarına bir öpücük bıraktım.

“Akın biliyormusun seni asla yanlız bırakmayacağım söz veriyorum. Akut myloid lösemisin ama merak etme birlikte asacağız bunları heyy  unuttunmu ben senin kelebeğinim simdi hemen gözlerini açacaksın bu hastalıkla beraber mücadele edeceğiz.Seni seviyormuşum ben inanmazsın belki ama galiba aşıkta oldum.Eğer o gözleri açmazsan küserim sana”
 

__Ben bir kelebeğim  bayım kanatları siyahtan rengarenk bir hale gelen__


Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin