"22"

45 43 5
                                    

İçeri giren Arastı.Akın saklanamamıştı.Arasla Akın karşı karşıya kalmışlardı.

Bunun burda ne isi var?”

Akın Arasa silah çekti;

“Erva kalk hazırlan çabuk”

Kolundan tutup beni yataktan kaldırdı.Ben hazırlandığımda Arasın arkasına geçtik.

“Aras bu burda bitmez ailemin kardeşimin intikamını alacağım

“Erva sende öldündemesiyle Akın boynuna vurdu ve bayiltti.Kolumdaki serum iğnesi kalmıştı.Hasta hanenin acil bölümünden çıktık.Akının arabasina bindik hemen oradan uzaklaştık.

“Erva canın biraz yanabilir o iğneyi çıkartmam gerekiyor”

Başımı sallayıp onayladim. Kolumdan  çıkarttı.Canım çok yanmıştı.Torpidan yara bandı çıkartıp takti.

“Erva o eve gidemeyiz artik seninde pesindeler”

Akın sen beni ne biçim bi belaya soktun beni olseydim daha iyidi beni şuanda rahat bırak evime gidicem oleceksem oleyim  tak etti canima  senin tanıştığım güne lanet olsun ne güzel hayatım vardı.”

“Haklisin simdi kadir babayı arayıp seni kaçırdığımı soylecegim sonra teslim olacağım sadece tek bir soru BENDEN NEFRET EDİYORMUSUN”

Evet hemde çok”

Akının gözleri dolmuştu.Yol boyunca hiç konuşmadı.Bir eve geldik ve arabadan indi arkasından bende indim;

“Abi başınız sağolsun Berker vefat etmis.”

Onlar öyle konuşurken bende Sigarami yaktım arabaya yaşlanıp Sigarami içmeye devam ettim.İçeri girdiğimizde bir kadın Akına sarıldı küçük bir kız “Baba”diyerekAkına koştu. Ne yani bu adam evlimiydi inanamıyorum bide beni aylardır beni takip ediyordu.

“Ervaya odasını gösterin

Bir hizmetçiyi takip ettim.Bana büyük bir odayı gösterdi.Odayı gezdikten sonra düş almak için banyoya girecektim.Kıyafetlerim nerde diye sormak için aşağı iniyordum.Bağırış seslerini duyunca gizlice dinlemeye başladım;

“Bu kız bu evden gidecek o kadar

“Benim yüzümden başı belada”

Asıl bombayı söyleyeyimmi?”

Soyle”

“O kız kadir babanın gayri meşru kizi”

Nasıl bana öyle der

Nediyorsun sen benim hakkımda böyle konuşmazsin”

“Erva sakin ol”

Çantasını istedi.İçinden birşeyler çıkarttı.

“Bu senin annen degilmi kucağındaki sensin yanindaki o adamda senin baban

Ben bunu kaldıramam benim babam olamaz hayır hayır

“Ben bu sacmaliga dayanamam yeter artik siktirip gidin hayatimdan”

Deyip kapıyı çarpıp ciktim.Bilmediğim yollarda yürüyordum.Hava kararmıştı benim annem yapamazdı bunu bana ağlamaktan nefes bile alamiyordum sigara içmekten dudaklarımı hissetmiyordum.Ölüm ölüm keşke ben olseydim annem yerine bu kadar şeyi kaldiramiyorum.Ağlama diyecek kimsem ama kimsem yoktu......

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin