"38"

23 27 4
                                    

"Ben seni seviyorum Ervam neden soguyayimki hayat işte "

"İnanamıyorum beni kurtarıp hayatıma girdin herşey çok güzel "

"Yeter bu kadar Ervam hadi alışverişe sen uzerini degistir buralari ben toplarim sey bu arada biraz kamufle olursan fena olmaz"

Tamam deyip.Yukarı çıktım üzerimi değiştirip ufakta bir makyaj(kiziz iste😉)hemen koşarak aşağıya indim.Hızlı çocukmuş ben inene kadar tum bahçeyi toplamış bulaşikları makinaya atmış.

Ervam bune güzellik”

“Dogal halim”

Bende yedim o gözünün üzerine taşırdığın şeyi sul bari”

“Sey yaa azıcık birse.......”

“Sen zaten güzelsin bu kadarda güzel olma  kıskanırım”

“Yaa söyleme boyle şeyler

Kafami önüme egdim

“Utandınmı sen”

Hayir neden utanayim yani ayıp”

Beni kolundan çekip duvara yasladi.

“Bana dokunmanı istemiyorum”

Akınım morali bozulmuştu.

“Peki hadi gidelim

Kapşonlu hırkasını üzerine çekip.Dışarı çıktık elimi tuttu arabaya bindirdi.Kafamı cama yasladım

Ervam torpido gözünde sigaram  vardı verir misin?”

Kafami sallayıp pakedi uzattim.

“Özür dilerim Ervam”

Nedenki?”

“Sana dokunmamalıydım rahatsız olduğunu bilseydim dokunmazdi”

Cevap vermeden kafami cama yasladim.Akında subayı uzattı cami açıp içmeye başladım.Alisveris merkezine gelince durduk.Yanıma gelip kapşonumuzu kapattı. Elimi  tutup beraber içeri girdik.Tekerlekli alışveriş sepetleri olur ya Akin beni kucağına alıp sepete oturttu.Sonra başımızı açtık ne bulduysak aldık.Bana iki kutu çikolata aldi.Sonra bowling oynayıp yemek yedik.Herşey müthişti kafeteryaya çıkıp oturduk en son..

“Neden sana dokunmamı istemiyordun”

“Ya sana bağlanırsam herkes gibi gidersen”

Gözleri dolmuştu. Burnunu çekip gözünden iki damla yaş döküldü kafasını kaldırdı.Ellerimi ellerinin arasına aldı..

“Benim gibi bir adamı kendine nasıl aşık ettin bilmiyorum ama canımı istersen al gikim çıkmaz yemin ederim bana guven”

Gözlerim ağırlaştı sanki bir yağmur  bulutu gibi sonra yağmur damlacıkları gibi teker teker döküldü.Elleriyle yüzümü oksamaya başladı sonra alnımı öpüp “Seni Seviyorum”dedi.Hayatımda ilk kez birisi seni seviyorum dedi.Çok anlamlıydı mutluydum.Alışveriş merkezinden çıkıp eşyalarımızı arabaya yerlestiriyorduk.O sırada arkamızdan bir bağırış sesi duydum dönmemle.......

Yeni Bölümde Görüşürüz Canlarım Bölüm Hakkinda Görüşlerinizi Bekliyorum🙋🙋

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin