"40"

20 21 5
                                    

Hastahaneye  geldiğimizde Akını hemen ameliyata aldılar.Ben ise kapısında oturup kala kalmıştım.

“Yenge Akın nasıl?”

Elimle ameliyathane yı gösterip;

“Aras ve adamları geldiler Akını öldüresiye dövdüler ve Aras Akına ateş etti çok kötüydü durumu ameliyata aldılar simdi.”

“Ervaaaaa!!”

Gelen Ayşendi.

“Ayşen çok kötüyüm ”

“Sakin ol az buçuk Erenden birşeyler duydum içeride yatan senin erkek arkadasinmi”

“Evet”

“Bende ameliyata girecegim”

“Habersiz bırakma ” 

Serkanida gördüm arkasından geliyordu..

“Serkan ne olur onu kurtar sana yalvarırım”

Erva sakin ol ben bakacağım elini yuzunu yika yerede oturma”

Serkan onu kurtarmadan ben kendime gelemem anladın mi ilk kez biri beni sevdi ve ilk kez biri bana değer verdi ilk kez biri oturup yaraların tek sarilmayacağını gösterdi.Şimdi onu lütfen kurtar”

Serkan ve Ayşen koşarak ameliyat haneye girdiler.Tam iki saat koskoca iki saat ameliyat hanenin önüne oturdum.Düşünüyorumda ben şanssızmıydım.Tam birisi beni sevdi derken kaybediyorum.Avuçlarımdan kayıyor ve ben çaresizce izliyorum.Ameliyattan çıktılar..

“Serkan durumu nasıl ”

“Elimden geleni yaptım uyanirmi bilemem”

Sekanin  yakasına yapmıştım

“Serkan nedemek bilmiyorum sen benimle kafami buluyorsun”

“Bu gece yogun bakima alabiliriz Erva Akına dua et

Ağlamaktan konuşamıyordum.Akın beni bırakma lütfen seni çok seviyorum..
Yoğun bakıma almışlardı Akını...

“Bana hemen Arası bul”

Yenge se.... ”

“Bul dedim ona acımayacağım adamlarınada  soyle Arası bulup alsınlar”

“Tamam yenge” deyip çıktı. Ben ise orada sabaha kadar Akını izledim.Eski Erva Durgun yok artik bir kelebeğin kanatlarını kopardılar ve kelebeğin cani çok yanıyor......

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin