"20"

42 46 2
                                    

Sabah kalktığımda Akını yanımda göremedim.Bende idama çıkıp bir dus aldım evet Erva simdi ne giyeceksin dolabın dolu ama bunlar çok kısa dar Akın beni boğazlar.Köşede birşey gözüme ilisti siyah bir pantolon siyah bir tişört çıkardım.Birde deri ceket yeter bence aşağı inipte kahvaltı yapayım.Sonra direk işe mutfağa indiğimde şok oldum.Kahvaltı hazırdı Akında evdeydi ben onu niye görmedimki.

Kahvaltı hazırdı Akında evdeydi ben onu niye görmedimki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











“Hanımefendi buyrun” deyip.Sandalyeli çekti.Oturmama yardımcı oldu.

“Sen gittin sanmıştım”

Sen bırakıp hiçbir yere gitmem” dedi.Çapkınca bir gülüş attı.Öyle güzel bir kahvaltı hazırlamış ki Yuh dedim.Bir erkekten boyle şeyler görmek tuhaf.Allahım bende varya sanki hayatımda doğru düzgün erkek görmüş gibi.

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm”

O sıra koptum.O sıra cay iciyordum ağzımdan burnumdan cay fışkırdı. Peceteyle önüme geldi.Burnumu  sildi.Tabi ben kopmuştum.Gülmekten konuşamıyordum.

“Niye gülüyor sun komikmi?” kendiside  gülüyordu.

“Sen niye gülüyorsun demekki komik”

Yok seni takip ettiğimden günden beri ilk kez bu kadar güldüğünü gördüm.Güzel gülüyor mussun”

Burnumdan çay çıktı farkındayımisin kendimden tiksindim şuan.İyk”

Çok seksisin”

Ya bu ne diyo ya seksi nedemek ya burnumdan çıkınca nasıl seksi oluyorum acaba

Seksimi ne ne ne ne?”

Şaka yaptım şaka”

Gülmeye başladı.Tövbe Yarabbim beni çıldıracak niye bana gülüyor.

Boyle saka olmaz ama ya”

Güzelsin işte daha ne diyim”

Kafami önüme egdim utanmıştım

“Neysse seni daha çok utandırmayayım kahvaltini  yap Berker gelsin seni işe götürsün ama kuralları unutma unutrsan........”

“Biliyorum biliyorum tamam”

“Akşama yemeği dışarıda yeriz alışverişte yaparız Erva”

Tamam olur

Kavlatimiz bittiğinde bulaşıdkları dizdik.O sırada Berker geldi.. Ve biz evden ciktik.......

Acaba Akın bana karşı birşey hissediyormu kahvaltılar kiskanmalar hadi hayırlısı inşallah basıma birşey gelmez......

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin