"4"

101 86 6
                                    

“İstersen burada inebilirsin
Otoban gibi bir yerdi.Sağımda  solumda  orman vardı.Ne yapacağımı  düşündüm kapıyı açıp aşşağı inmek için ayağımı attığımda  hayvan seslerini duyup tekrar geri ayağımı içeri soktum.

“Gitmiyormusun?”

Şe-şe-şey sadece bu gece sabah gideceksin”

Çarpık bir gülüş attı “Anlaştık”deyip.Elimi sıktı ona evimi  tarif ettim eve geldiğimizde kapıyı açıp apartmana giriyordukki «Mobese»kamerasi Çatlak(Hülya) ve Hatice teyze görmüştü.

“Gızzzz erva bu çocuk kim yoksa”

“Hülya teyzeciğim,(Yalan düşünürken çok komik oluyorum)Bu benim Almanya daki amcamın oğlu”

“Heee anladım kızım dikkat et mahallede dedikodu olmasın(Ah be hülya teyzem senden büyük dedikoducu mu var acaba)

“Tamam canlarım size iyi geceler gel kuzen”

Akınla birlikte apartmana girdiğimizde kolunun kötü olduğunu farkettim.Koluna bakmak için yaklaştığımda
Yukarıda bakarsın”dedi.Asansöre binip 2.kata çıktık.Direk eve girdik hemen üzerini çıkartmasını söyledim.Gömleğini çıkartana kadar ilk yardım çantasını alıp yanına oturdum koluna baktığımda ufak bir sıyrıktı yarasını temizlerken zil çaldı.

“Kim bu Allahım bu saatte”

“Ne biliyim ben burası senin evin benden daha iyi tanırsın

Of be tamam kapıyı açıyorum(Resmen zili yerinden çıkartacak alacaklı gibi)Geliyorummmmm!!”

Kapıyı açtığımda Fatihi karşımda görünce şok oldum.

“Ne oluyo  Fatih bu saatte manyakmısın sen alacaklı gibi bune”

Bu arada fatih hatice teyzenin oğlu benimle çok ilgilenir sağolsun.

Erva o çocuk kim senin almanyada amcan  yok gecenin bu saatinde elin adamıyla eve gelmeler”

“Fatih o benim arkadaşım ve eve girip çıkanlardan sana hesap verecek değili”dememe kalmadan içeri pat diye girdi.Oturma odasına geçtiğinde Akının üstünü soyunuk görünce sinirlendi.

Bune hal lan bu adam kim senin evinde bide yarı çıplak”

Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin