Eve geldiğimizde Akın kahve yapıp getirdi.
“Başla en baştan beni niye takip ettin bu kadar zaman”
“Şeyy şöyle ben seni bundan 2,3ay önce hastahanede gördüm.Sonra seni cafe de Eren denilen çocukla gördüm kader olduguna inandim.Ve o gün yine seni takip ediyordum Kadir babalar yerimi bulmus.Ama seni kacmak için kullanmadım yemin ederim ”
“Yani beni tesadüfen kurtarmadın”
“Bu hayatta hiç birsey tesadüf değildir kaderdir ben seni korumak isterken ateşin içine attım.Beni affet seni artık koruyacagim bir daha o evede göndermeyeceğim çünkü o piçin niyeti götürmek istediğini aldığını alana kadar”
“Bu benim isim emin olki o sana ne yaşattıysa aynısını yaşayacak”
“O adama yaklaşmayacaksın yoksa olmaz lütfen Erva bunu bana yapma çok tehlikeli başına birşey gelsin istemiyorum ama doktorluk yapacaksan ona diyecek lafım yok ama benim için hiçbirşey yapmanı istemiyorum ”
“Bunu senin için değil ailen için yapıyorum yani hiç ümitlenme senin için birşey yapmiyorum”
Gözlerimin içine öyle derinlemesine baktiki içim erimişti.
“Birinci kural Arastan uzak dur,İkinci kural beladan uzak tut,Üçüncü ve en önemli kural beni sinirlendirme bu kadar...”
“Kural bir bana bir daha öyle şeyler söyleme, İkinci kural bir daha canımı yakma,Üçüncü ve en önemli kural sakın hayatıma müdahale etme”
Sert bakışlarımı gülüşü bozmuştu. Birlikte gülmeye başladık.Elimi uzatıp “Anlastikmi?” dedim.Oda elini uzatıp beni göğsüne çekti.
“Birsey demeden uyu lütfen ”
Heyyt be yavrum romantizmin içine etmesem olmaz.Vücuda bak anasını satayım göğsü ne kadar sert demekki neyse Analar ne yiğitler doğuruyor be dedim ama tabikide içimden simdi bi adam psikopat kalkarsam öldürür beni kokusu çok guzeldi nefesi nefesime değiyordu neyse bende yatayim bari boyle rahat mekan bulmuşum
“Senin kalbin varmış ya”
Şöyle bir baktı.
“Malesef var şimdi uyu”
Uyu kelimesini sert bir şekilde söylemişti.Hadi uyu Erva Durgun uyuma vakti.. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Hayatim(TAMAMLANDI)
AdventureBu benim hayatım bir kelebektim kozadan çıkmayı sabırsızlıkla bekleyen bir kelebektim sevgiye aç 1 günlük ömrümde sadece sevilmek istedim kanatlarıma sevgi,hayat ve aşk bulaşsın ve kanadım kırıktı uçmayı öğrenmek için can atarken bir adam çıktı kar...